خبر فوری

پست تولید برق 63 کیلوولت مسکن مهر بندرعباس به بهره برداری رسید

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،این پروژه که با اعتبار 250 میلیارد ریال احداث شده به شهرک مسکن مهر پیامبر اعظم (ص) بندرعباس برق رسانی می کند.
استاندار هرمزگان در مراسم افتتاح این پروژه ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بیان داشت: افزایش 700 مگاواتی ظرفیت تولید برق در استان و احداث ماهیانه یک پروژه در حوزه انرژی کاری بزرگ و بی سابقه است.
جاسم جادری ادامه داد: وجود برق با توجه به گرمای هوا برای مردم هرمزگان بسیار مهم و حیاتی است و در بخش تولید برق و انرژی یکی از دغدغه های مهم ما برطرف شده است.
وی تصریح کرد: امروز در هرمزگان برق مطمئن داریم و اگر مشکل آب هم در هرمزگان حل شود دیگر دغدغه ای در حوزه وزارت نیرو در هرمزگان نخواهیم داشت.
استاندار هرمزگان اضافه کرد: نیروگاه های خوبی در هرمزگان در دست احداث داریم که برای تبدیل هرمزگان به قطب صنعتی سرمایه هایی هستند که می توانند چرخ اقتصادی کشور را به رونق در بیاورند.
دوم تا هشتم شهریورماه به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به نام هفته دولت نام گذاری شده است.

انتهای پیام /

منبع: ایرنا

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید