خبر فوری

حامد بهداد نمی‌تواند حقیقت را وارونه کند/ نگرانی پزشکان از بی‌اخلاقی در جامعه هنری

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،حسین قناعتی در گفت‌‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، در واکنش به اقدام حامد بهداد در اینستاگرام و برعکس کردن تصویر حکیم بوعلی‌سینا اظهار داشت: بوعلی‌سینا عالم دینی، فیلسوف، مجتهد، پزشک، ستاره‌شناس، ریاضیدان، موسیقی‌دان زمان خود بود و معکوس کردن تصویر این حکیم، حقیقت را وارونه نخواهد کرد.

وی افزود: امیدوارم که حامد بهداد این اقدام را سهواً و به دلیل اشتباه نرم‌افزاری انجام داده باشد لذا بهتر است به صفحه اینستاگرام خود مراجعه کرده و عکس را در حالت طبیعی قرار دهد.

استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه واکنش به این حرکت‌ها باید همراه با حوصله و تأمل باشد، گفت: سکوت بالاترین فریاد است و من به شخصه غوغاسالاری موجود در جامعه را نشانه خوبی نمی‌دانم.

قناعتی اضافه کرد: اصولاً طبیب واقعی یاد گرفته تحمل کند، بسوزد و روشنایی بدهد و یا به عبارتی وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم که در طریقت ما کافری است رنجیدن. البته آنچه از این رخداد من را به عنوان یک معلم نگران می‌کند آن است که در جامعه‌ای که مولانا، فردوسی، حافظ، ابوعلی‌سینا، استاد قریب، شمس شریعت، جمشید مشایخی و سینماگرانی همچون ابراهیم حاتمی کیا داریم یک سلسله بلندی وجود دارد که حرمت‌آور است و ما به عنوان فرزندان این سلسله موظف به پاسداشت ارزش‌های آن هستیم.

استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران خاطرنشان کرد: همه مردم جامعه را سفارش می‌کنم که پاسداشت فرهنگ بالای اسلام و شیعه را مدنظر قرار داده و حرمت بزرگان را هر چه بیشتر از قبل رعایت کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید