خبر فوری
بسیج سلامت نوروزی در شهرستان سیریک

بسیج سلامت نوروزی در شهرستان سیریک

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، دبیر شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان سیریک با اشاره به اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در ایام تعطیلات نوروز گفت: طرح تشدید نظارت بازرسین بهداشت محیط در ساعات اداری و غیر اداری و روزهای تعطیل از تاریخ 20 اسفندماه لغایت 15 بهمن ماه به مدت 25 روز با هدف حفظ و ارتقای سطح سلامت مسافران نوروزی و شهروندان اجرا می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک با تاکید بر اینکه با نزدیک شده ایام تعطیلات نوروزی، فعالیت اماکن عمومی، تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن تفریحی و بین راهی افزایش می یابند افزود: بازرسین بهداشت محیط در در این ایام بصورت ویژه مسئولیت نظارت، بازرسی و تامین شرایط بهداشتی را عهده دار خواهند شد.

دکتر غلام رحیمی در خصوص ارائه خدمات بهداشتی درمانی در ایام تعطیلات نوروزی تصریح کرد: مرکز خدمات جامع سلامت بمانی، گروگ و گونمردی و همچنین بیمارستان امام سجاد(ع) این شهرستان در ایام تعطیلات نوروزی آماده ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مسافران نوروزی وشهروندان می باشند.

رئیس شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان سیریک گفت: بحث سلامت و امنیت غذایی شهروندان از مباحث بسیار مهم می باشد که در خصوص نظارت بر اماکن حساس در ایام  تعطیلات نوروزی می بایست با جدیت بیشتری برخورد کرد.

فرماندار شهرستان سیریک افزود: با تعامل و همکاری بین مردم و مسئولان و مساعدت این افراد، مسائل و مشکلات بهداشتی شهرستان به حداقل رسیده و شاهد تغییرات اساسی در خصوص ارتقاء شاخص های بهداشتی در شهرستان باشیم.

عبدالله پرتابیان با تاکید بر همکاری ادارات در طرح بسیج سلامت نوروزی تصریح کرد: ادارات و سازمان های مرتبط در جهت اجرای هر چه بهتر طرح بسیج سلامت نوروزی در شهرستان و رفع نواقص بهداشتی در جهت ارائه خدمات شایسته به مسافران و شهروندان مشارکت و همکاری داشته باشند./ برنا

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید