خبر فوری

علی اعمی برنطین : جمعیت هلال احمر هرمزگان در ایام نوروز در کنار مردم است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان؛  علی اعمی برنطین انجام فعالیت‌های بشردوستانه و خیرخواهانه در جامعه توسط جمعیت هلال احمر را نمونه ای از ترویج مهربانی دانست.

مایه مباهات و افتخار جمعیت هلال احمر است که در طول سال، جوانان و دیگر نیروهای جمعیت هلال احمر هرمزگان و کشور همواره در کنار ملت شریف ایران اسلامی هستند و با بخشش و جانفشانی‌های خود، مسیر خدمت‌رسانی را هموار می‌کنند.

مشارکت فعال جوانان در جمعیت هلال احمر

ذوق، ابتکار و خلاقیت‌های جوانان مشارکت‌کننده در برنامه‌های مختلف به‌ویژه ایام نوروز نشان‌دهنده استفاده از ظرفیت بالای جوانان در تحقق اهداف کلان جمعیت هلال احمر می‌باشد.

جوانان عضو هلال احمر در ایام تعطیلات نوروز برای خدمت به مردم به دور از خانواده، مشتاقانه و بی‌منت فعالیت می‌کنند.

بهار امسال نوزدهمین بهاری است که جوانان سرخ و آبی پوش جمعیت هلال احمر با حضور در پست‌های ایمنی و سلامت در جاده‌ها و ورودی شهرهای استان نمایی از ایثار، خدمت، مهرورزی و تلاش را به تصویر می‌کشند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان دراین خصوص بیان کرد: با کمک جوانان می‌توان به اهداف جمعیت ازجمله تکریم انسان‌ها، گسترش دوستی و صلح پایدار دست یافت.

علی اعمی برنطین ادامه داد: به گفته مقام معظم رهبری بهترین جوانان در ایران هستند؛ جوانانی که با حضور در هر مجموعه‌ای موجب خیر و برکت می‌شوند.

جمعیت هلال احمر آماده خدمت رسانی

وی بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان هرمزگان به‌عنوان یکی از دستگاه‌های متولی حوزه خدمت‌رسان به مردم قبل از تحویل سال تا پایان تعطیلات درکنار مردم و مسافرین نوروزی خواهد بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان اشاره کرد: حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها یکی از اهداف چهارگانه فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر است هدفی که در کنار سه هدف دیگر بعنوان مسیر پیش روی فعالیت‌های این جمعیت جهانی قرار دارد.

علی اعمی برنطین افزود: هلال احمر با انجام فعالیت‌های بشردوستانه و خیرخواهانه در جامعه مروج مهربانی است.

همکاری 260 جوان در اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نورزی در هرمزگان

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه امسال ۲۶۰ جوان در اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی ایفای نقش خواهند کرد، گفت: همکاری و هم‌افزایی، نشاط و شادابی، تعهد و انگیزه، ابتکار و خلاقیت، نوع دوستی و مهرورزی از جمله جلوه‌های ممتاز مشارکت موثر جوانان در اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی است.

سحر رفیعی بندری مطرح کرد: تلاش در راستای بهبود رفتارهای ترافیکی یکی از اهداف در اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت می‌باشد و جوانان با حضور در طرح ‌ای پیشگیرانه می‌توانند کمک حال مردم باشند که همانا نقش هلال احمر همان نقش پیشگیری و آگاه‌سازی است.

رفیعی بندری عنوان کرد: حضور اعضای جوان داوطلب در پست‌ها، نشان از تحقق فرهنگ داوطلبی در میان جوانان هلال احمری در این استان است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر هرمزگان با اشاره به ایجاد «کمپین ملی نه به تصادفات جاده‌ای » به همت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با هدف فرهنگ‌سازی در ایام نوروز، گفت: نوروزی همراه با آرامش و خاطراتی خوش، آرزوی همگان است. اگر بخواهیم سفری ماندگار و دل‌انگیز را برای خود و خانواده رقم زنیم، باید قوانین و مقررات را رعایت کنیم. همان چیزی که اعضای جوان داوطلب با معرفی کمپین به دنبال آن هستند.

وی ابراز داشت: جوانان هلال احمر درطول نوروز در کنار مسافرین نوروزی هستند تا ایام و لحظات سال جدید خود را با خدمت به همنوع سپری کنند./ فارس

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید