خبر فوری

اسماعیل قورچی زاده: دهستان شهید مردان فاقد جاده استاندارد است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، اسماعیل قورچی زاده رئیس شورای اسلامی بخش بمانی شهرستان سیریک، پیش از ظهر امروز با بیان اینکه بخش بمانی از لحاظ توسعه راه‌های روستای مغفول مانده است، اظهار داشت: با بررسی شرایط موجود، اقدامات کمتری برای استانداردسازی راه‌های روستایی در سطح شهرستان در بخش بمانی انجام شده است‌.

وی افزود: راه ارتباطی دهستان شهید مردان که روستاهای پالور، گچینه بالا، گچینه پایین، روتان، مهملیان، شهید مردان، کنارجو و دودر که دارای جمعیتی بیش از پنج‌هزار نفر می‌باشد از استانداردهای لازم برخوردار نیست.

رئیس شورای اسلامی بخش بمانی سیریک بیان کرد: این جاده که روزانه شاهد تردد بیش از یک‌هزار و 500 خانوار دهستان شهید مردان است از ضریب ایمنی پایینی برخوردار بوده که باید به آن توجه ویژه شود.

اسماعیل قورچی زاده خاطرنشان کرد: مردم روستاهای کنارجو و دودر از توابع بخش بمانی قریب به هفت سال در انتظار تحقق وعده مسوولین در ساخت پل روستای کنارجو هستند که در حال حاضر و در صورت بارش هرنوع باران، راه ارتباطی روستاهای مذکور به دهستان شهید مردان و بخش بمانی قطع می‌شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر روستاهای سرگلم، لبنی بالا و واداشت این بخش از راه آسفالته برخوردار نیستند.

گفتنی است، بخش بمانی سیریک با جمعیتی بالغ بر ۱۴ هزار نفر در ۳۰ کیلومتری مرکز شهرستان سیریک قرار دارد. /فارس

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید