خبر فوری

اقدام تحسین برانگیز خیران هرمزگان / احداث خوابگاه و ساختمان آموزشی دانشگاه فرهنگیان استان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان؛ ایرج حیدری سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، در آئین تجلیل از خیران حامی دانشگاه فرهنگیان  استان هرمزگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان معلم، باهنر و رجایی، عنوان کرد: شهیدان رجایی و باهنر احیاگر مراکز تربیت معلم در کشور بودند.

وی افزود: مراکز تربیت معلم سابق و دانشگاه فرهنگیان فعلی، نقش بسزایی در تربیت نیروی انسانی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش از ابتدای انقلاب تاکنون داشته اند  و غلفت از این مجموعه نتایج خوبی در حوزه آموزش به همراه نخواهد داشت.

دانشگاه فرهنگیان تأمین کننده بسیاری از نیازهای آموزش و پرورش

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: نیروهایی که در دانشگاه فرهنگیان تربیت می شوند به دلیل آشنایی با مسائل تربیتی ، روش های تدریس ، علوم جدید و محیط های آموزشی بسیاری از نیاز های وزارت آموزش و پرورش را مرتفع می سازند.

وی افزود: سرمایه گذاری برای توسعه دانشگاه فرهنگیان که نیروی های متخصص وزارت آموزش و پرورش  را در حوزه های مختلف تامین می کند نتایج آن به کل جامعه بر می گردد.

حیدری در همین رابطه گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه دانشگاه فرهنگیان دکتر همتی استاندار محترم استان نگاه ویژه ای به این مجموعه در استان دارند و از برنامه های توسعه این دانشگاه  و رفع مشکلات آن به طور جدی حمایت خواهد نمود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث  مجتمع خوابگاهی 700 نفره و ساختمان آموزشی 20 کلاسه در دانشگاه فرهنگیان واحد خواهران استان توسط خیران هرمزگان ، خاطرنشان کرد: جامعه خیرین در استان هرمزگان  نسبت به بسیاری از استان های دیگر کشور در امر شرکت  در امور خداپسندانه و عام المنفه پیشتاز هستند.

وی گفت: با مشارکت خوبی و گسترده ای که جامعه خیرین در ساخت فضاهای آموزشی استان به همراه مجموعه دولت دارند امیدواریم به زودی مشکلات و کمبودهای استان هرمزگان در زمینه تامین فضاهای آموزشی استاندارد و مناسب در سطح مدارس و مراکز آموزش عالی مرتفع گردد./ برنا

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید