خبر فوری

آذرخش سرخون بندرعباس همچنان در حسرت برد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،تیم آذرخش بندرعباس عصر امروز در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سالن فجر بندرعباس میزبان تیم دانشگاه آزاد تهران بود.

دو تیم دانشگاه آزاد و آذرخش با دو باخت و بدون امتیاز قعرنشین جدول رده‌بندی هستند و برای فرار از این رده باید سه امتیاز این دیدار را به حساب خود واریز می‌کردند.

عباس روزپیکر سرمربی تیم آذرخش که تیمش در دو بازی قبل عملکرد قابل قبولی نداشته است در بازی مقابل با دانشگاه آزاد از وجود محمد خرم، امیر احمدپور، محمد بنی‌اسدی، محمد حسین‌نژاد، بهزاد میری‌زاده، سینا احمدیان‌پور، سعید رضوانی، احسان برتیا، امین نصرالله‌زاده، میلاد چراغی، خسرو رئیسی و سینا بخشی استفاده کرد.

حسین شمس سرمربی تیم دانشگاه آزاد هم در این بازی علی محمودی، امیر رئیسی، هادی بافنده، ابراهیم حسینی، دانیال گیولی، محسن کبیریان، عارف بلوکی، محسن فرهمند، مهدی زاهدی، جواد اسفندیاری، مجید فرحناک و محسن کشانی را به بازی فرستاد.

شاگردان روزپیکر مثل بازی با شهرداری ساوه، بازی را از همان ابتدا هجومی آغاز کردند و در پنج دقیقه اول بازی سه موقعیت گلزنی را به‌دست آوردند که با هوشیاری جواد اسفندیاری دروازه‌بان دانشگاه آزاد از دست رفت.

آبی‌پوشان دانشگاه آزاد که فشار حملات را روی دروازه خودشان زیاد می‌دیدند بازی را کمی بازتر انجام دادند و ضد حملات را روی دروازه آذرخش پایه‌ریزی کردند و این فرصت خوبی بود که آذرخش به گل برسد.

دقیقه هفده بازی بود که میلاد چراغی با جا گذاشتن دو بازیکن دانشگاه آزاد گل نخست را برای تیمش به ثمر رساند و در سه دقیقه باقی‌مانده نیمه نخست آذرخش سرخون با مدیریت کردن بازی با همان برتری یک بر صفر به رختکن رفت.

با شروع نیمه دوم دانشگاه آزاد یک بازی متفاوتی نسبت به نیمه نخست شروع کرد و هنوز دو دقیقه از بازی نگذشته بود که محسن فرهمند روی اشتباه بازیکن آذرخش گل مساوی را به ثمر رساند.

بازی زیبای دو تیم هر دقیقه تماشاگران را از روی صندلی‌های سالن بلند می‌کرد ولی توپ‌ها به گل تبدیل نمی‌شد.

در دقیقه 34 بازی آذرخش می‌توانست به گل دوم برسد اما سینا احمدیان‌پور موقعیت تک به تک را به بیرون زد تا آه از نهاد هواداران بلند این تیم بندرعباسی شود.

یک دقیقه بعد از این موقعیت محمد بنی‌اسدی در موقعیت تک به تک توپ را به سینه دروازه‌بان دانشگاه آزاد کوبید تا همچنان بازی در همان نتیجه یک بر یک باقی بماند.

دانشگاه آزاد که گویی به تساوی و یک امتیاز قانع بود در پنج دقیقه آخر به‌دلیل این که بازیکنانش از نظر بدنی کم آورده بودند بازی بسته‌ای به نمایش گذاشت.

فشار حملات آذرخش تمامی نداشت ولی با بدشانسی توپ‌هایش یا به تیرک می‌خورد یا دروازه‌بان حریف آن را دفع می‌کرد.

این بازی مهیج و زیبا در پایان با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا دو تیم همچنان در حسرت برد باقی بمانند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید