خبر فوری

اختصاص بودجه به تجهیز و بهسازی فرودگاه های هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،امانی تجهیز سیستم آبرسانی فرودگاه بندرلنگه، تغییر چیدمان کانترهای ترمینال بندرلنگه و اجرای سیستم های ابیاری تحت فشار را از برنامه های به سازی فرودگاه های بندرعباس و بندرلنگه عنوان کرد.
وی افزود: زهکشی فرودگاه بندرعباس، مطالعه ساختمان تکروکنال و نصب رادار و روشنایی باند فرودگاه بندرعباس ،بهسازی ترمینال فرودگاه ابوموسی از دیگر طرح های در دست اجراست که تا پایان امسال اجرایی می شود.
مدیر کل فرودگاهای هرمزگان گفت: قرارداد دو مسیر هواپیمایی جدید با هواپیماهای 100 و 150 نفره به امضا رسیده است که تا پایان امسال اجرایی می شود.
امانی با اشاره به حضور 13 فرودگاه در استان هرمزگان افزود: 6 فرودگاه در تملک اداره کل فرودگاهای استان است و 7 فرودگاه نیز در اختیار نیروهای نظامی است.
وی با اشاره به تجهیز و عملیاتی شدن فرودگاه پارسیان نیز پایان امسال گفت: فرودگاه های میناب و بستک نیز سال های آینده تجهیز و افتتاح می شوند.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید