خبر فوری

آغاز عملیات طراحی و آماده‌سازی زیرساخت‌های اتوبوسرانی بندرعباس

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، امید کاردانی گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته عملیات طراحی و بهسازی مجتمع بزرگ تعمیرگاهی و توقفگاه شهید داشته آغاز شده است.

وی افزود: این مجتمع در زمینی به مساحت ۲۶ هزار متر مربع است، با آماده سازی این مجتمع تعمیرگاهی که شامل کارواش، تعویض روغنی، آپاراتی، انبار ، توقفگاه اتوبوسها و …. که جزء زیرساختهای اصلی سازمان اتوبوسرانی است می توان در چندین قسمت به بهره برداران ارائه خدمت کرد.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی بندرعباس با اشاره به طی شدن مراحل اداری این پروژه خاطرنشان کرد: در حال حاضر اجرای عملیات سوله تعمیرگاهی که در سال گذشته ۴۰ درصد پروژه سوله انجام شده بود هم اکنون نیز ادامه دارد.

وی افزود: همچنین آسفالت محوطه توقفگاه و تعمیرگاه برای ورود و خروج اتوبوسها به جایگاه سوخت، نصب سایبان چاله سرویس، طراحی لباس فرم کارکنان تعمیرگاه و نگهبانان، تخریب دیوار اشغال شده توسط شخص در زمین جایگاه سوخت شهید داشته که جزو اموال ملکی سازمان بوده نیز صورت گرفته است.

کاردانی هدف از اجرای عملیات مذکور را ارائه خدمات تعمیر و نگهداری همچنین پشتیبانی فنی ناوگان ذکر و عنوان کرد: خدمت مطلوب به بهره برداران بخش خصوصی و سازمانی از دیگر اهداف اجرای عملیات مجتمع بزرگ تعمیرگاهی شهید داشته است.

وی افزود: این کانال انتقال آبهای سطحی در سال گذشته به منظور جلوگیری از آبگرفتگی احتمالی محوطه تعمیرگاه و توقفگاه و هدایت آبهای ناشی از بارندگیها طراحی و احداث شده است.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی بندرعباس تصریح کرد: آغاز عملیات عمرانی و تاسیساتی در توقفگاه مرکزی این سازمان با هدف بهره وری هر چه بیشتر از امکانات موجود با همکاری پرسنل و مجموعه شهرداری بندرعباس با سرعت قابل قبولی در حال اجراء بوده و امید است بتوانیم با ادامه کمک ها و مساعدت های شهردار و مجموعه شهرداری مجموعه های پویا و توانمند را برای ارائه بهتر خدمات ایجاد کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر / سازمان اتوبوسرانی بندرعباس

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید