خبر فوری

بیمارستان صحرایی در بخش جغین رودان برپا می‌شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،موسی رنجبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودان در حاشیه جلسه هماهنگی در رابطه با برپایی بیمارستان صحرایی در بخش جغین اظهار داشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان برای تحقق این امر و محرومیت‌زدایی منطقه اقدام به راه‌اندازی گروه جهادی در قالب برپایی بیمارستان ثابت صحرایی به مدت دو روز در منطقه جغین کرده است.

وی افزود: این بیمارستان که در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ 21 و 22 مرداد ماه جاری برپا می‌شود، در روز اول تعداد هفت پزشک متخصص شامل متخصص داخلی، قلب، عفونی، زنان و ایمان، دندان‌پزشک و پزشک عمومی دارد.

جانشین رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان عنوان کرد: در روز دوم نیز هشت پزشک متخصص و یک تیم جراحی عمومی با اکیپ کامل در محل برپایی بیمارستان حضور خواهند داشت.

زنجبری تصریح کرد: همچنین در این بیمارستان خدمات بهداشتی درمانی و مشاوره رایگان به مردم بخش جغین در شهرستان رودان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید