خبر فوری

بستک | محمدزمان قهرمان مسابقات شطرنج جام دهه فجر

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان از بستک، مسابقات شطرنج سریع دهه فجر این شهرستان با شرکت ۵۷ شطرنجباز از شهرهای بستک، پارسیان و اوز فارس و بخش‌های جناح، کهتویه و ایلود برگزار شد.

این مسابقات به سرداوری عارف رحیمی و داوری فریده محبی در ۷ دور به روش سوئیسی در محل سالن مدرسه شهیدرجائی آن شهرستان برگزار شد که در پایان نتایج زیر بدست آمد:

محمد محمدزمان از بخش جناح با کسب ۶ امتیاز و پوئن شکنی بالاتر به مقام قهرمانی رسید.

فاضل خالقی از شهرستان بستک با کسب ۶ امتیاز و پوئن شکنی کمتر به مقام دوم و محمد کریم‌نیا از شهرستان بستک با کسب ۶ امتیاز و پوئن شکنی کمتر به مقام سوم رسیدند.

ثنا نصوری از شهرستان پارسیان با کسب 4 امتیاز به عنوان امتیاز آورترین بانوی شرکت‌کننده شناخته شد.

عبدالغفور جهاندیده از شهرستان اوز استان فارس با کسب 5.5 امتیاز به عنوان امتیازآورترین پیشکسوت شرکت‌کننده معرفی شد.

نیما معماری از شهرستان بستک با کسب 5.5 امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکن زیر 16 سال شناخته شد.

محمد صالحی از شهرستان پارسیان با کسب 4 امتیاز بعنوان امتیاز آورترین بازیکن زیر 14 سال و ابراهیم نجار از شهرستان پارسیان با کسب 4 امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکن زیر 12 سال شناخته شدند.

الهام کهزاد از شهرستان پارسیان با کسب 4 امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکن زیر 10 سال و مهرسا رحمانی از شهرستان پارسیان با کسب 3 امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکن زیر 8 سال معرفی شدند./ خبرگزاری فارس

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید