خبر فوری
هرمزبان:مسابقات علمی ـ عملی، و علمی ـ کاربردی هنرستان های فنی حرفه ای و کار دانش استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

مسابقات علمی، عملی و کاربردی هنرستان های فنی حرفه ای و کار دانش

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ رئیس اداره آموزش فنی و حرفه ای و کار دانش آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، از برگزاری مسابقات علمی ـ عملی و علمی ـ کاربردی هنرستان های فنی حرفه ای و کار دانش استان، با حضور 421 هنرجو در 60 رشته و 2 حوزه امتحانی خبر داد. 
سید فرود حجازی گفت: در این مسابقات 271 هنرجوی پسر و 150 هنرجوی دختر در 20 رشته فنی و حرفه ای و 40 رشته کار دانش، برای حضور در مرحله عملی با هم به رقابت پرداختند. 
وی با بیان اینکه بخش علمی ـ عملی این رقابتها برای هنرجویان فنی و حرفه ای، و بخش علمی ـ کاربردی برای هنرجویان کار دانش برگزار شد، افزود: شرکت کنندگان در این مسابقات، 175 هنرجوی فنی و حرفه ای و 246 هنرجوی کار دانش بودند. 
حجازی، با بیان اینکه هنرجویان برتر آزمون علمی ـ عملی و علمی ـ کاربردی به مرحله کشوری راه می یابند، گفت: مرحله کشوری مسابقات علمی در استان چهارمحال و بختیاری، مسابقات عملی فنی و حرفه ای در استان کردستان، و مسابقات عملی کار دانش در استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید