خبر فوری

یادداشت فرماندار اسبق شهرستان میناب به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، در متن این یادداشت آمده است:

بسمه تعالی

فردایوم الله ۲۲بهمن است؛ روزی که دوست و دشمن مترصد رفتار ملت بزرگ و حماسه آفرین ایران اسلامی است.

وستان ملت ایران منتظرند تا مردم بیدار و موقعیت شناس با حضور خیره کننده همانگونه که امام حکیم و نافذالبصیره امت حضرت امام خامنه ای (حفظه الله)فرمودند:۲۲بهمن این بار هم تماشایی خواهد بود صحنه ای کم نظیر و بدیع بیافرینند.

دشمنان نظام هم آرزومند حضور کمرنگ مردم هستند، دشمنان خارجی و بدخواهان ملت انقلابی ایران اسلامی بدانند مشکلات اقتصادی و سختیهایی که به مردم تحمیل کرده اند؛ بر عزم پولادین و خلل ناپذیر این مردم تردید ایجادنخواهدکرد.

مردم ما به نیکی میدانند منشا این مشکلات از کجاست و از میراث خمینی کبیر چون جان شیرین حفاظت و حراست خواهندکرد، و با حضور قاطع در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکبار دیگر دوستان را دلگرم و دشمنان را مایوس خواهند نمود؛ و نشان خواهند داد که در پیگیری آرمانهای پیر و مرادشان خمینی کبیر و تبعیت از رهبر عزیزتر از جان خود هرگز خسته نشده بلکه مصمم تر از پیش با همه توان در این همایش سیاسی که عرصه به رخ کشیدن انسجام و اقتدار ملی است از همه سلیقه ها حضوری پرصلابت را به نمایش خواهندگذاشت.

آحاد مردم شریف ما وظیفه دینی، ملی و سیاسی خود را به نیکی میدانند و این عرایض کوتاه اعلام حضور اینجانب بسان قطره ای ناچیز از این اقیانوس بیکران ملت شریف و همیشه بیدارمان است. وماالنصرالامن عندالله العزیزالحکیم .

حسین رئیسی
۲۱ بهمن ماه یکهزار و سیصد و نود و هفت

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید