خبر فوری

صدور ابلاغ کلیه فرهنگیان رودان تا پایان مردادماه

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،احمد رحیمی پور گفت: با اتمام سازماندهی آموزگاران در حوزه آموزش ابتدایی و معاونین و مربیان پرورشی؛ سازماندهی 220 دبیر و هنر آموز دبیرستانها و هنرستانهای این شهرستان نیز پایان یافت.

وی ضمن قدردانی از معاون آموزش متوسطه و کارشناس این حوزه در برنامه هدایت تحصیلی و مشاوره به خانواده ها و دانش آموزان در بحث انتخاب رشته افزود: بزرگترین چالش پیش روی آموزش متوسطه هدایت تحصیلی دانش آموزان و توزیع متوازن دانش آموزان بر اساس ملاک های شش گانه و رتبه های آنان در رشته های تحصیلی در سال جدید است که با همت و پشتکار همکاران این حوزه این روند با مشاوره و ثبت نام دانش آموزان در رشته های مورد نظر در حال انجام است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودان در ادامه با اشاره به سازماندهی دبیران در بخش دبیرستانهای نظری تصریح کرد: تعداد116 نفر از دبیران مرد و زن دروس عمومی و تخصصی با 3هزارو 379 ساعت درس در گروه نظری در 9 دبیرستان شهری و 10 دبیرستان روستایی این شهرستان در سال تحصیلی 96-95 سازماندهی شدند.

رحیمی پور خاطرنشان کرد: 104 هنرآموز مرد و زن نیز در 10هنرستان شهری و 3 هنرستان فنی و حرفه و کارودانش روستایی این شهرستان با یک هزارو 843 ساعت درس عمومی و تخصصی در هفته سازماندهی و ابلاغ اولیه آنان صادر شده است.

وی افزود: دبیران دروس تخصصی و عمومی متوسطه اول و همچنین مربیان تربیت بدنی نیز در نیمه اول مرداد ماه سازماندهی می شوند و ابلاغ کلیه مدیران، معاونین، دبیران، سرپرستان و پرسنل خدماتی در اوایل نیمه دوم مردادماه صادر می شود.

مدیر آموزش و پرورش رودان همچنین از کسب رتبه سومی گروه های آموزشی فنی و حرفه ای و کار و دانش و دو عنوان چهارمی گروه های آموزشی متوسطه اول و دوم در بین مناطق استان خبر داد.

رحیمی پور گفت: سرگروه های آموزشی در جمع بندی امتیازات سالانه 95-94 در بین مناطق 22گانه استان در جایگاه سوم هنرستانهای فنی و حرفه و کارودانش و همچنین مقام چهارمی گروه های آموزشی متوسطه اول و دوم قرار گرفتند.

وی ضمن قدردانی از سرگروه های آموزشی شهرستان افزود: تلاش و همت گروه های آموزشی در کسب امتیازات استانی قابل ستایش است اما باید در سال تحصیلی پیش رو با همت وافر و تلاش و پشتکار فراوان به منظور دست یابی به جایگاه های برتر استانی در تمامی زمینه های علمی و فرهنگی تلاش کنیم.

مدیر آموزش و پرورش رودان در ادامه تصریح کرد: گروه های آموزشی فنی و حرفه ای و کارو دانش این شهرستان با کسب رتبه 07/46 در جایگاه سوم مناطق 22 گانه استان قرار گرفتند.

رحیمی پور خاطرنشان کرد: در گروه آموزشی متوسطه اول نیز؛ رودان با کسب 81 امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت و در گروه متوسطه دوم نیز با رتبه 82/47 حائز مقام چهارمی در بین مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان شد.

وی با قدردانی از کارشناس تکنولوژی و گروه های آموزشی شهرستان گفت: امیدواریم که در سالهای پیش رو با همت والای سرگروه های آموزشی بتوانیم هم در سطح استان بعنوان گروه های برتر آموزشی شناخته شویم و هم بتوانیم در ارتقای دانش و یادگیری مفهومی و عمیق دروس تخصصی به دانش آموزان گام های موثرتری برداریم.

منبع: تابناک هرمزگان

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید