خبر فوری

ساعات کاری بنادر مسافری استان هرمزگان افزایش یافت+فیلم

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، محمد احمدزاده با بیان اینکه روز گذشته (۱۹ بهمن) با ورود ۶ هزار و ۸۰۰ نفر به جزیره هرمز از مبدأ بندرعباس و قشم رکورد سفر دریایی به این جزیره شکسته شد، افزود: سفرهای دهه فجر در دستور کار سازمان بنادر و دریانوردی قرار گرفت و ستادی برای ساماندهی این موضوع تشکیل شد.

وی با بیان اینکه استقبال بی نظری صورت گرفته و حجم مسافر و درخواست برای سفر دریایی به اندازه‌ای است که می‌توان به مردم توصیه کنیم که برای سفر با مبدأ بندرعباس در ساعات بعدازظهر مراجعه کنند، تصریح کرد: ساعت ترددها از بندرعباس به قشم و بالعکس تا ساعت ۲۴ افزایش یافته است و اگر درخواست خاصی در خارج از این ساعت باشد به صورت چارتری انجام می‌شود.

احمدزاده با اشاره به اینکه سفر به جزیره هرمز از ساعت ۶ صبح آغاز و تا ساعت ۲۱:۳۰ در خدمت مسافران خواهیم بود، خاطرنشان کرد: بازگشت از هرمز به بندرعباس ساعت ۱۹ است گرچه اگر مسافری باشد قابلیت افزایش شناور نیز وجود دارد تا حمل و نقل نیز سریع‌تر انجام شود.

وی ادامه داد: امیدوارم مردم از بنادر و اسکله‌های مجاز که سازمان بنادر و دریانوردی مشخص کرده استفاده کنند و به هیچ وجه از شناورهای نا ایمن و غیرمجاز استفاده نشود.

احمد زاده در پایان اضافه کرد: از تمامی مسافران دریایی درخواست می‌کنیم در صورت هر اتفاق یا اضطراری با شماره ۱۵۵۰ مرکز جست و جو و نجات اداره کل بنادر و دریانوردی تماس بگیرند تا در سریع‌ترین زمان ممکن نیز عملیات امداد صورت بگیرد.

انتهای پیام/ایسنا

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید