خبر فوری

آیت الله نعیم آبادی: با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را مأیوس می کنیم

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان از بندرعباس،آیت الله نعیم ابادی نماینده ولی فقیه  در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: امسال با شکوه‌تر و منسجم‌تر از سال‌های قبل در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهیم کرد.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: دشمنان نظام و انقلاب سعی در کمرنگ کردن حضور مردم در اجتماع عظیم ۲۲ بهمن دارند و همه آحاد جامعه با حضور مقتدارانه خود و با مشت‌های گره کرده اقتدار ملی و وحدت و انسجام را به نمایش گذاشته و آنان را مایوس خواهند کرد.

آیت الله نعیم آبادی با اشاره به اینکه استکبار جهانی به دنبال نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران است افزود: هر چیزی که دشمن سعی در تخریب آن دارد را باید با تمام توان حفظ کنیم.

وی گفت: در جامعه مشکلات اقتصادی و تورم وجود دارد که منشا آن شیطان بزرگ آمریکاست، اما همچون گذشته با هوشیاری، همکاری و همراهی مردم با دولت تمام این مشکلات حل خواهد شد.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به مداخلات آمریکا در امور کشور‌ها افزود:

اینکه ترامپی سعی بر جایگزینی فرد انتخابی خود در مقام رئیس جمهور ونزوئلا دارد کاری بیهوده است.

امام جمعه بندرعباس با تبریک ۱۹ بهمن به عنوان روز نیروی هوایی گفت:

نیروی هوایی در پیوستن به انقلاب و صفوف مردم انقلابی پیشتاز بودند و در میدان نبرد هم خوش درخشیدند.

/ باشگاه خبرنگاران جوان

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید