خبر فوری

دانلود گوگل فوتو Google Photos 4.9.0.232 برنامه آپلود و سازماندهی تصاویر اندروید

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، نرم افزار google photos به شما امکان مدیریت رسانه ها را می دهد و شما می توانید عکس ها و فیلم هایتان را در فضای ابری گوگل آپلود کنید.

یکی از دلایل مطرح بودن این نرم افزار ویرایش و سازماندهی عکس‌های شماست که با افزایش امنیت و حفظ اطلاعات خود می‌توانید نسخه پشتیبان از تصاویر و ویدئوهای شخصی خود تهیه کنید و یا به اشتراک بگذارید.

 

ویژگی های نرم افزار Google Photos:   جستجوی سریع و قابلیت اشتراک‌گذاری تصاویر تهیه نسخه پشتیبان از تمامی عکس ها و فیلم ها ایجاد افکت، کلاژ، ویرایش عکس های خود با ابزارهای ساده و قدرتمند و….   این نرم افزار تاکنون امتیاز عالی 4.4 را از کاربران گوگل پلی استور کسب و حدود یک میلیارد بار دانلود شده است.

دانلود آخرین بروزرسانی نرم افزار google photos

تصاویری از  محیط برنامه

دانلود گوگل فوتو Google Photos 2.7.0.144769719 برنامه آپلود و سازماندهی تصاویر اندروید دانلود گوگل فوتو Google Photos 2.7.0.144769719 برنامه آپلود و سازماندهی تصاویر اندروید دانلود گوگل فوتو Google Photos 2.7.0.144769719 برنامه آپلود و سازماندهی تصاویر اندروید

 دانلود و مشخصات فایل
  دانلود گوگل فوتو Google Photos 3.15.0 ؛ برنامه آپلود و سازماندهی تصاویر
   دانلود برای اندروید      دانلود برای آی او اس
حجم: 42.03 مگابايت
نسخه: 4.9.0.232
نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.0 و بالاتر
بارکد برای اندروید
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید