خبر فوری

پیگیری حل مشکل واحدهای تجاری پیش فروش شده مجتمع نور بندرعباس

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: حل مشکل واحدهای تجاری پیش فروش شده مجتمع نور بندرعباس در دست پیگیری است.

وی در مورد مشکلات پیش آمده برای شهروندانی که واحدهای تجاری مجتمع تجاری نور بندرعباس را پیش خرید کرده اند که هم اکنون در توقیف بانک تجارت است افزود: با تمهیدات اتخاد شده از سوی دستگاه قضایی و ستاد پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری هرمزگان به تازگی در نشستی با حضور مسؤولان استان و مدیرعامل بانک تجارت، این مسأله مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت:مدیرعامل بانک تجارت  نسبت به جلوگیری از تضییع حقوق این دسته از شهروندان قول مساعد داده است.

حجت الاسلام  اکبری با استقبال از پیشنهاد تشکیل شعبه ویژه شورای حل اختلاف مطبوعات در شوراهای حل اختلاف استان هرمزگان گفت: دادگستری استان هرمزگان همواره حامی آزادی جریان اطلاع رسانی است و در همین راستا هم اکنون هیچ پرونده مربوط به جرائم مطبوعاتی در دستگاه قضایی هرمزگان مفتوح نیست.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید