خبر فوری

بارش باران و آبگرفتگی معابر از هفته آینده در هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،مرضیه سی سی پور کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت:با تاثیر سامانه جنوبی سامانه بارشی فعال از روز شنبه از غرب استان تاثیر گذار خواهد بود.

وی افزود:روز یکشنبه و بخصوص روز‌های دوشنبه و سه شنبه شاهد بارش سراسری در هرمزگان همراه با آبگرفتگی معابر خواهیم بود.

سی سی پور گفت:شدت فعالیت روز‌های دوشنبه و سه شنبه به خصوص در مناطق شرقی و غربی استان با سیلابی شدن مسیل هاو طغیان رودخانه‌های فصلی همراه است.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان افزود:امروزبا توجه به کاهش باد‌های شمال شرقی در استان، در غالب نقاط وضعیت جوی و دریایی پایداری حاکم شده است.

مرضیه سی سی پور گفت:وضعیت دریا نیز در محدوده سواحل استان هرمزگان مساعد است.

وی افزود:از لحاظ دمایی صبح امروز شاهد کاهش دمای کمینه در غالب نقاط در مقایسه با روز‌های قبل بودیم که از روز جمعه در برخی نقاط به طور نسبی شاهد افزایش نسبی دمای کمینه خواهیم بود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید