خبر فوری

جشن بزرگ انقلاب به میزبانی شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان رستمانی پارسیان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ در این مراسم ابتدا دکتر آمنه ماجدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارسیان ضمن عرض تبریک ایام الله دهه فجر و خیر مقدم به مدعوین با بیان گوشه ای از دستاوردهای۴۰ساله انقلاب اسلامی ایران در حوزه بهداشت و درمان، ایران امروز را با ایران قبل از انقلاب در زمینه پزشکی، بهداشتی، صنعت دارویی ، اختراعات پزشکی، فناوری سلامت، کاهش مرگ و میر، افزایش امید به زندگی و تولید رده سلول های بنیادی مقایسه  نمود و از درخشش ایران امروز و کسب رتبه های برتر پزشکی بهداشتی در سطح جهانی  و از تاثیر انقلاب اسلامی در رشد و شکوفایی بهداشت و درمان پارسیان گفت.

قبل از انقلاب در شهرستان پارسیان فقط ۲ بهداری فعال وجود داشت که توسط پزشکان غیر بومی ارائه خدمت می شد ولی در حال حاضر ۲۳ خانه بهداشت فعال، تمام مراقبتهای اولیه بهداشتی را توسط سفید پوشانی از جنس بهورز به مردم ارائه می دهند و تمام شاخص های بهداشتی در شهر و روستا مساوی شده و مردم از عدالت اجتماعی در حوزه سلامت برخوردارند.

 دکتر ماجدی در ادامه به ۵ پایگاه سلامت شهری و ۶ مرکز خدمات جامع سلامت در شهرستان اشاره کرد که با تیم سلامت متشکل از پزشک، دندانپزشک، ماما و آزمایشگاه ارائه خدمت می شود.

وی همچنین به ۳ پایگاه اورژانس شهری و جاده ای و یک بیمارستان تخصصی  که با واحدها و بخش های مختلف توسط متخصصین بومی و ایرانی خدمات را ارائه می دهند اشاره نمود .

در ادامه امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان از زحمات کارکنان حوزه بهداشت و درمان تقدیر کرد .

سپس دکتر عباس میرزاد فرماندارشهرستان پارسیان اظهار داشت : در حال حاضر شاخص های بهداشت و درمان در شهرستان پارسیان مطلوب می باشد ولی با توجه به استقرار صنایع انرژی بر و افزایش جمعیت، زیر ساخت های بهداشت و درمان نیز می بایست به تبع آن ارتقاء یابد.

در ادامه کیک بزرگ جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران توسط فرماندار و جمعی از مسئولین برش داده شد.

در حاشیه این جشن، مسابقه شیرینی پزی بین پرسنل خانم شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارسیان برگزار و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد. همچنین از زحمات تعدادی از پرسنل با اهدا لوح، تقدیر بعمل آمد.

 

 

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید