خبر فوری

پیام مشترک فرماندار و مدیر آموزش و پرورش ابوموسی به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش

به گزارش هرمزبان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی، رضا پوربابایی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی به همراه حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا محب زاده مدیر آموزش و پرورش و دبیر این شورا به مناسبت فرا رسیدن هفته شوراهای آموزش و پرورش با صدور پیام فرارسیدن این هفته را به فرهنگیان گرامی و خانواده بزرگ آموزش و پرورش تبریک گفتند. در متن این پیام مشترک آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

  بنده به مسئولان آموزش و پرورش در بخشهاى مختلف کشور جداً توصیه مى‏کنم که اساس هدفشان باسواد و مؤمن بار آوردن بچه‏ها باشد؛این چیزى است که شما در نزد خداوند مسؤول آن خواهید بود.  مقام معظم رهبری(حفظه ا…)

هفته گرامیداشت شوراهای آموزش و پرورش فرصت مناسبی است تا قدردان زحمات دست اندرکاران تعلیم و تربیت باشیم. از اینرو مراتب سپاس و قدرشناسی خود را از زحمات فرهنگیان عزیز، مشارکت اولیای گرامی و همراهی اعضای محترم شورای آموزش و پرورش اعلام می نماییم.

آموزش و پرورش مهمترین رکن توسعه همه جانبه و اساسی ترین بستر فرهنگ سازی در بین آحاد جامعه است و آغاز تغییر و تحولات ارزشمند در جامعه در اصلی ترین نهاد اجتماعی آن یعنی آموزش و پرورش رقم می خورد.

برای نیل به چنین هدف گرانسنگی و به منظور بهره گیری از خرد جمعی در امر تعلیم و تربیت، مجلس شورای اسلامی در دیماه 1372 یکی از مترقی ترین قوانین در نظام اسلامی با عنوان “قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش” را تصویب نمود.

مشارکت در آموزش و پرورش همواره مورد توجه کشورهای توسعه یافته و درحال توسعه بوده است و تصویب قانون مذکور و تشکیل شورای آموزش و پرورش گامی بلند در تحقق فرهنگ مشارکت است. اهتمام جدی فرهنگیان عزیز و مشارکت فکری صاحب نظران دلسوز عرصه تعلیم و تربیت، اساس و شالوده رشد، توسعه و پیشرفت در نظام اسلامی است تا با بهره مندی از نظرات سازنده اندیشمندان و اهل علم، به مرور مشکلات کاهش یافته و اعتلای کیفی تعلیم و تربیت محقق شود.

ضمن تبریک فرارسیدن هفته شوراهای آموزش و پرورش به فرهنگیان گرامی و خانواده بزرگ آموزش و پرورش، امیدواریم شاهد موفقیت های روز افزون و چشم گیر در تمامی عرصه های علمی و فرهنگی باشیم.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید