خبر فوری

دلالان قیمت خودرو را در کشور تعیین می‌کنند

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا از همدان، نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت با بیان اینکه در شرایط جنگ نباید عادی بود و باید فوق‌العاده عمل کرد و با سکوت اجازه افزایش نرخ دلار و اجناس را ندهیم اظهار داشت: تعدادی دلال قیمت خودرو را در کشور تعیین می‌کنند و وزیر اقتصاد باید بابت این موضوع مؤاخذه شود که بحث استیضاحش در مجلس مطرح‌ شده است.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی اعلام کرد: 85 درصد بودجه، ملی و در وزارتخانه‌هاست و مدیران استانی باید برای جذب آن تلاش کنند همان‌طور که مدیر مربوطه باید 500 میلیارد تومان برای سد تالوار می‌گرفته نه 5 میلیارد تا یک‌باره این طرح تمام شود.

خجسته مطرح کرد: مدیران باید پیش از طرح لایحه بودجه در مجلس با وزارتخانه‌ها رایزنی می‌کردند و این نقطه‌ضعفی است که باید ترمیم شود.

وی با اشاره به اعتبارات خوب استان در سال 98 بیان کرد: 9 میلیارد تومان برای بیمارستان امام، 150 میلیارد برای برقی کردن راه‌آهن همدان-سنندج- تهران، 45 میلیارد برای بهسازی و نوسازی ایستگاه‌های راه‌آهن، 6 میلیارد و 500 میلیون تومان برای راه روستایی مراد بلاغی و 3 میلیارد و 500 میلیون برای ساماندهی تپه هگمتانه اختصاص‌یافته است.

خجسته گفت: 15 میلیارد تومان هم به ساماندهی فاضلاب فامنین و همدان تعلق‌گرفته که آب و فاضلاب بهتر بود این‌ها را جدا می‌کرد.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه برای جاده سد، امامزاده محسن(ع) و سیاه کمر بودجه خوبی دیده‌شده و مدیران برای جذب اعتبارات باید حس پیگیری داشته و همت کنند گفت: بودجه استان باید عادلانه تقسیم‌شده و سهم شهرستان‌ها دیده شود و تلاش کنیم تا مردم در رفاه باشند و معیشت و دارو و درمان اولویت نخست کشور است.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: بانک مرکزی پیش از آغاز تحریم‌های 13 آبان می‌توانست مانع افزایش قیمت‌ها شود، اما بی‌تدبیری کرد و هرچند حامی دولت هستیم، اما در جایی که کوتاهی باشد حمایت نمی‌کنیم.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید