خبر فوری

از دانلود برنامه نمایش نتایج مسابقات فوتبال تا نرم افزار مدیریت سایت‌های وردپرس

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

  دانلود KMPlayer 18.09.06 – پخش کننده قدرتمند کی ام پلیر برای اندروید

کمتر کسی است که نرم افزار KMPlayer را در پخش فیلم و صوت نشناسد. این نرم افزار کره ای با قدرت بالای خود در پخش فرمت های مختلف و همچنین ابزارهای آن برای زیرنویس فیلم ها موجب استقبال فوق العاده شگفت انگیز از این نرم افزار شد. این نرم افزار در هر بروزرسانی خود ویژگی های جدید را ارائه میدهد که آخرین نسخه  این نرم افزار برای شما ارائه کرده ایم.

دانلود KMPlayer 2.3.5 ؛ پخش کننده قدرتمند کی ام پلیر برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود وردپرس WordPress 10.8 – برنامه مدیریت سایت های وردپرسی در اندروید

نرم‌افزار WordPress یکی از معروف ترین و پرمخاطب ترین برنامه های مدیریت محتوا محسوب می‌شود. نرم افزارهای مدیریت محتوا معمولا برای ساخت و مدیریت سایت ها استفاده می‌شوند. این نرم افزار تحت وب است و هسته مرکزی آن را هزاران کاربر و داوطلبی که از آن استفاده می‌کنند، نوشته اند.

دانلود نسخه فارسی وردپرس WordPress 4.8.2 – سیستم مدیریت محتوا برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود FotMob 83.0.5302 – برنامه نمایش نتایج آنلاین مسابقات فوتبال برای اندروید

علاقه‎مندان به ورزش فوتبال می‎توانند با استفاده از نرم‎افزار Soccer Scores Pro – FotMob تمامی نتیجه‎های این مسابقات را به صورت زنده پیگیری کنند. این نرم‎افزار آخرین اخبار مربوط به تیم‎های لیگ‎های معتبر جهانی را به شما ارائه می‎دهد. از ویژگی‎های جالب دیگر این برنامه امکان گزارش صوتی بازی ها به زبان انگلیسی است.

دانلود  Soccer Scores Pro - FotMob برای اندروید و ios/نرم افزار قدیمی و پرطرفدار برای دریافت نتایج زنده

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود Google Maps 9.86.1 برنامه مشاهده نقشه‌های گوگل برای اندروید

نرم افزار Google Maps بهترین نرم افزار نقشه برای گوشی های اندروید و آی او اس است.

این نرم افزار شرکت گوگل، یک مکان یاب با امکانات بی‌نظیر است که می تواند اطلاعاتی نظیر حجم ترافیک، پیدا کردن مکان شما، امکان انتخاب حالت نقشه، نمایش تصاویر سطح خیابان، قطب نمای دقیق، نقشه های سه بعدی، دستورالعمل های متنوع، مرور آفلاین نقشه ها، نمایش عرض جغرافیایی و … را در اختیار شما قرار می دهد. این نرم افزار در گوگل پلی نزدیک به 5 میلیارد بار دانلود شده است.

 

دانلود Google Maps 9.57.0؛ نقشه گوگل مپ برای اندروید و آی‌او‌اس برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود Photo & Picture Resizer Premium 1.0.167 برنامه کاهش حجم عکس اندروید

نرم افزار Photo & Picture Resizer ابزاری حرفه‌ای برای تغییر سایز و کاهش حجم تصاویر در گوشی‌های هوشمند است.

از آنجایی که حجم تصاویری که به واسطه برخی از گوشی‌ها و دوربین‌های حرفه‌ای گرفته می‌شود، بسیار زیاد است، با استفاده از این نرم افزار می‌توانید اندازه تصاویر دلخواه خود را تغییر و حجم آنها را بدون کاهش کیفیت ، کاهش دهید.

 

Photo Picture Resizer برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود شیر ایت SHAREit 4.5.43 جدیدترین نسخه شیریت مود شده اندروید

کاربران دستگاه‌های هوشمند با ظهور یک نرم‌افزار انتقال سریع فایل از طریق وای‌فای، فناوری بلوتوث را برای انتقال فایل تقریباً کنار گذاشتند. معروف‌ترین نرم افزار انتقال سریع فایل در بین ما ایرانی‌ها زاپیا است اما این نرم‌افزار همیشه سایه رقیب قدرتمندی از محصولات شرکت معروف لنوو Lenovo را بر سرخود حس کرده که SHAREit نام دارد. نرم‌افزار SHAREit سریع‌ترین ابزار انتقال فایل چندسکویی (کراس پلتفرم) در جهان است.

این نرم‌افزار با بیش از 100 میلیون بار دانلود از گوگل‌پلی امتیاز عالی 4.4 از 5 را از کاربران دریافت کرده است. در ادامه می‌توانید نسخه اندروید و IOS (آیفون و آیپاد) این نرم افزار را دانلود کنید.پ

دانلود 3.9.28 SHAREit برای اندروید، ios و ویندوز/ انتقال سریع فایل‌ها بین گوشی و کامپیوتر برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

 دانلود GO SMS Pro Premium 7.70 – بهترین نرم افزار مدیریت اس ام اس اندروید 

GO SMS برنامه ای مناسب برای مدیریت کامل پیامک ها و پیام های چند رسانه ای گوشی موبایل شما می باشد. بیش از 200 تم زیبا، بیش از 800 شکلک، SMS و MMS رایگان، پاسخ خودکار به اس ام اس ها، جعبه پیام خصوصی برنامه ریزی شده و بسیاری از ویژگی های دیگر از امکانات این برنامه به شمار می آیند.

دانلود GO SMS Pro ؛ مدیریت حرفه ای پیامک ها برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود EssentialPIM Pro 5.5 ؛ برنامه مدیریت اطلاعات شخصی

نرم افزار EssentialPIM ابزاری فوق العاده در زمینه مدیریت اطلاعات شخصی در گوشی های هوشمند است. با استفاده از این نرم افزار می توانید در سریع ترین زمان اطلاعات شخصی از قبیل شماره تلفن ها، یادداشت ها، فایل ها، رمز های عبور، تقویم و .. را از کامپیوتر خود به گوشی های اندوید یا آی او اس و یا بالعکس منتقل کنید.

این نرم افزار با کامپیوتر شما همسان سازی می شود و شما کافی است اطلاعات خود را در یک مکان تغییر دهید تا در دیگر گوشی ها آن تغییرات ایجاد شود. نرم افزار EssentialPIM در گوگل پلی نمره عالی 4.4 از 5.0 را دریافت کرده است.

EssentialPIM برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود گوگل ترنسلیت Google Translate 5.23.0 برنامه مترجم گوگل اندروید   مترجم گوگل در هر بروزرسانی از قابلیت های متنوع و جدیدی رونمایی میکند. به وسیله مترجم گوگل (گوگل ترنسلیت)  به راحتی  با گرفتن عکس از یک متن آن را ترجمه کنید و نیز  با فناوری واقعیت مجازی این شرکت به صورت آنلاین با استفاده از دوربین گوشی خود نوشته های مختلف اطرافتان، مانند تابلو ها را به صورت ترجمه شده ببینید.  مترجم گوگل (گوگل ترنسلیت) در جدیدترین ویژگی که تحولی بزرگ را در این مترجم ایجاد کرده شبکه عصبی هوشمندی را معرفی کرده است که به جای ترجمه کلمه به کلمه متون را به صورت جمله  یکجا ترجمه میکند، در نتیجه ترجمه ای دقیقتر و نزدیکتر به واقعیت ارائه خواهد داد. 

این نرم افزار تا به حال نزدیک به عدد باور نکردنی  یک تریلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است و امتیاز عالی 4.4 از 5.0 را از کاربران دریافت کرده است.

  دانلود مترجم گوگل  Google Translate ؛ ترجمه قدرتمند با گوگل ترنسلیت   برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید