خبر فوری

کشف محموله 6 میلیاردی قطعات خودرو در بندرعباس

‌به گزارش هرمزبان به نقل از ایسنا، ‌سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران ایست و بازرسی “شهید میرزایی” حین کنترل خودرو‌های لاین خروجی بندرعباس، به یک دستگاه کامیون دانگ فنگ مشکوک و آن را متوقف کردند‌.

وی با اشاره به اینکه در بررسی دقیق مشخص شد خودروی مذکور حامل 4 اسکلت کامل خودرو کریت وال و 60 قطعه وسایل خودرو قاچاق است، افزود: 2 متهم در این زمینه دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و ارزش محموله مکشوفه نیز برابر اعلام کارشناسان 6 میلیارد ریال برآورد شده است‌.

فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان، مبارزه با قاچاق را یکی از اولویت های پلیس عنوان و تصریح کرد: با همه توان و با اقتدار در برابر این پدیده شوم خواهیم ایستاد‌.


انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید