خبر فوری

پیروزی پرگل نریمان بندرعباس در لیگ برتر فوتسال

مهدی ربیع پور نایب رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی هیات فوتبال هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،گفت: هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های استان هرمزگان با پیروزی پرگل تیم نریمان بندرعباس آغاز شد.
وی افزود: در نخستین بازی این هفته عصر دیروز تیم های بندرعباسی نریمان و سرخ آبی پوشان در سالن فجر به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۶ بر ۲ تیم نریمان به پایان رسید.
نایب رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی هیات فوتبال استان گفت: تیم نریمان بندرعباس با این پیروزی ۲۹ امتیازی شد و جایگاه خود را در مکان دوم جدول رده بندی حفظ کرد.
مهدی ربیع پور افزود: در ادامه این رقابت ها عصر امروز( پنجشنبه) تیم مقاومت میناب از تیم ۳۲ امتیازی و صدر جدولی بیمارستان امام رضا بندرعباس میزبانی می کند.
وی گفت: عصر فردا(جمعه) نیز تیم علم و ادب رودان میزبان کشاورز احمدی است و تیم ساحل شهرداری سیریک به مصاف فولاد هرمزگان خواهد رفت.
مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های استان پس از کناره گیری تیم آرش حاجی آباد در پایان رقابت های نیم فصل نخست، با شرکت ۹ تیم در حال برگزاری است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید