خبر فوری

کرمان | 10 میلیارد تومان اعتبار برای باند دوم مسیر جیرفت به هرمزگان اختصاص یافت

– اخبار استانها –

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری تسنیم از جیرفت، محمد جواد فدایی امروز در جلسه شورای اداری شهر بلوک اظهار‌ داشت: استان کرمان منابع محدودی دارد و به‌ همین جهت مشکلات و نیازهای استان را باید اولویت‌بندی کرده و با اولویت کار کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما باید با افزایش بهره‌وری و کمک خیرین مشکلات منطقه را برطرف کنیم افزود: سعی داریم اعتبارات شهر بلوک را افزایش دهیم تا گوشه‌ای از مشکلات منطقه برطرف شود و فلسفه وجودی دستگاه‌های دولتی حل مشکلات مردم است.

استاندار کرمان با بیان اینکه ما نیازهای زیادی داریم اما منابع محدود است و باید کارهای مهم‌تر و لازم‌تر را مقدم بداریم گفت: باند دوم مسیر جیرفت به هرمزگان 10 میلیارد اعتبار اختصاص یافته و به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

فدایی با اشاره به اینکه باند دوم مسیر جیرفت و شهر بلوک به فاریاب در بحث مصوبات سفر ریاست جمهوری وجود دارد و 10 میلیاد تومان به این پروژه اعتبار تخصیص یافته است افزود: در بحث آب شهری با فاز بندی و ساخت مخزن می‌توان مشکل آب شهر بلوک برطرف کرد. در بحث آب شهری با فازبندی و ساخت مخزن می‌توان مشکل آب شهر بلوک را برطرف کرد.

امام جمعه جیرفت: اعتبارات سرمایه‌گذاری در جنوب استان کرمان به درستی هزینه نشده استبنیاد برکت 35 مدرسه در استان کرمان می‌سازدسفر یک‌روزه نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان به منوجان به روایت تصویر

شهر بلوک نیازمند مدارس نوساز و وسایل سرمایشی و گرمایشی استاندار است

در این جلسه حجت‌الاسلام محمد حسین نوزایی امام جمعه شهر بلوک نیز با اشاره به اینکه شهر بلوک با جمعیتی بالغ بر 40 هزار نفر در محرومیت و مظلومیت خاص قرار گرفته است اظهار داشت: در طول چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی کارهای خوبی در این منطقه شده اما آنطور که شایسته مردم  است کار نشده است.

وی با اشاره به اینکه خدمت‌گزاری به مردم توفیق بزرگی است که نصیب هرکسی نمی‌شود و باید از این مهم نهایت استفاده را ببریم گفت: ما هرچه داریم از مردم است و مردم در مقابل توطئه‌های دشمن ایستاده و نشان دادند که اگر امنیت و آرامشی داریم مدیون آنها هستیم.

امام جمعه شهر بلوک با بیان اینکه نمایندگی ادارات در شهر بلوک مستقر شوند تا از تردد مردم در جاده‌ها جلوگیری شود افزود: می‌طلبد بخش اسماعیلی به شهرستان ارتقاء یابد چرا که جمعیت بسیار بالا و ظرفیت زیادی دارد.

نوزایی با اشاره به اینکه نبود سالن اجتماعات فرهنگی در این منطقه مشکل آفرین است تصریح کرد: باید محصولات کشاورزی این منطقه ساماندهی شود چرا که درآمد اصلی مردم از طریق کشاورزی است.

وی با بیان اینکه در این منطقه چاه آب وجود ندارد گفت: با توجه به جمعیت بالای دانش‌آموزی در این منطقه نیاز به مدارس نوساز و وسایل سرمایشی و گرمایشی است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید