خبر فوری

فردا دریا مواج می شود/شناور‌ها و قایق‌های صیادی و تفریحی از تردد خودداری کنند

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، مرضیه سی سی پور کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت:از ساعات قبل از ظهر فردا پنجشنبه ۲۰ دیتا اواخر وقت جمعه، ۲۱ دی  با توجه به وزش باد‌های نسبتاً شدید غربی – شمال‌غربی با سرعت بیش از ۴۵ کیلومتر بر ساعت در جزایر کیش، لاوان، سیری، بوموسی، تنب بزرگ و کوچک، جنوب جزیره قشم، لارک، هنگام، هرمز، سیریک و جاسک دریا نسبتا مواج خواهد شد.

وی افزود: ارتفاع موج بویژه در خلیج فارس به بیش از ۱۵۰ سانتیمتر خواهد رسید.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت:توصیه می‌شود شناور‌های سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی از تردد دریایی خودداری کنند و برنامه ریزی لازم برای تردد به جزایر خلیج فارس در بنادر غربی استان صورت گیرد.

همچنین با توجه به مواج شدن مناطق غربی و جنوبی تنگه هرمز تردد کشتی‌های تجاری به سمت بنادر حاشیه جنوبی خلیج فارس با تمهیدات لازم صورت پذیرد.

ابتدای هفته آتی از میزان شدت باد کاسته خواهد شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید