خبر فوری

ارسلان بهاری:نتایج نهایی آزمون استخدامی شهرداری‌های تابعه استان هرمزگان اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،ارسلان بهاری میمندی عنوان کرد: نتایج نهایی آزمون استخدامی شهرداری‌های تابعه استان هرمزگان از طریق وب سایت استانداری هرمزگان به نشانی hormozgan.ir اعلام شد.

وی ادامه داد: از کل سهمیه در نظر گرفته شده پس از احتساب اعلام نیاز شهرداری‌ها و سهمیه اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و انجام مراحل برگزاری آزمون‌های علمی، عملی و مصاحبه تعداد 81 نفر به‌عنوان نفرات اصلی انتخاب و معرفی شدند تا در شهرداری‌های تابعه جذب و به‌کارگیری شوند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان افزود: پذیرفته‌شدگان نهایی می‌بایست در تاریخ‌های مورد نظر جهت ارائه تعهد خدمتی و انجام مراحل پزشکی نهایی اقدام و سپس به گزینش معرفی می‌شوند.

بهاری گفت: شروع به کار این افراد پس از هماهنگی‌های لازم با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و انجام مراحل گزینش صورت می‌پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: از بین پذیرفته‌شدگانی که حد نصاب نمره لازم را کسب نمود‌ه‌اند به ترتیب نمرات فضلی برحسب تعداد پست‌های مورد نیاز در هر رشته شغلی تعداد 5.1 برابر به‌عنوان نفرات ذخیره معرفی که طبق دستورالعمل مربوطه در صورت لزوم جایگزین نفرات اصلی می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس / روابط عمومی استانداری هرمزگان (hbref.ir/cG)

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید