خبر فوری

جزیره هرمز میزبان دوندگان ماراتن کشور

رئیس هیات دوومیدانی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،گفت: دومین دوره مسابقات دو نیمه ماراتن بانوان و پنجمین دوره دو ماراتن مردان کشور اواخر دی در جزیره هرمز برگزار می شود.
منصور روشن قیاس افزود: مسابقه دو نیمه ماراتن بانوان به مسافت ۲۱ کیلومتر ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه ۲۷ دی و با حضور نزدیک به ۵۰ شرکت کننده از سراسر کشور در اطراف جزیره هرمز برگزار می شود.
رئیس هیات دوومیدانی هرمزگان گفت: نفرات اول تا سوم این مسابقه به ترتیب ۱۴ ، ۱۰ و ۷میلیون تومان جایزه نقدی دریافت می کنند.
وی افزود: مسابقه دو ماراتن مردان کشور نیز به مسافت ۴۲ کیلومتر و ۱۹۵ متر ساعت ۷ صبح روز جمعه ۲۸دی و با حضور حدود ۸۰ دونده برگزار خواهد شد.
رئیس هیات دوومیدانی هرمزگان گفت: به نفرات اول تا سوم این مسابقه هم به ترتیب ۲۰، ۱۲ و ۷ میلیون تومان جایزه نقدی پرداخت می شود.
منصور روشن قیاس افزود: سال گذشته در مسابقه دو نیمه ماراتن بانوان کشور پریسا عرب از تهران و در مسابقه دو ماراتن مردان کشور نیز محمد جعفر مرادی از تهران به مقام قهرمانی دست یافتند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید