خبر فوری

تجمع هواداران آذرخش مقابل اداره کل ورزش و جوانان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،هواداران آذرخش خواستار رسیدگی مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان به وضعیت این تیم و رفع مشکلات برای حضور در رقابت های فصل جدید لیگ برتر فوتسال کشور شدند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در جمع هواداران معترض باشگاه آذرخش با اشاره به اینکه با رفتارهای احساسی کاری از پیش نمی‌رود، گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان تا جایی که بتواند نسبت به رفع مشکلات این تیم کمک خواهد کرد.
غلامعلی دانشور افزود: به زودی جلسه ای با حضور مدیر عامل باشگاه آذرخش برگزار می شود تا در خصوص رفع مشکلات این تیم تصمیم گیری شود.
وی همچنین از برگزاری جلسه با استاندار هرمزگان در هفته آینده خبر داد و گفت: تلاش تمام مجموعه استان رفع مشکلات تیم فوتسال آذرخش و ادامه تیمداری این باشگاه در رقابت های لیگ برتر فوتسال است.
این اتفاقات در حالی رخ می دهد که فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور از هفتم مرداد آغاز می شود اما سرنوشت حضور یا عدم حضور نارنجی پوشان بندرعباسی در این پیکارها به دلیل مشکلات مالی در هاله ای از ابهام قرار دارد.
این در حالیست که در روزهای اخیر اخباری هم مبنی بر فروش امتیاز آذرخش شنیده شده است، هرچند که مسئولان این باشگاه در فاصله اندک باقی مانده به شروع رقابت ها هنوز پاسخ شفافی به این موضوع نداده اند.
طبق قرعه کشی انجام شده تیم آذرخش بندرعباس در هفته نخست لیگ برتر فوتسال هفتم مرداد مهمان تیم میثاق تهران است و در هفته دوم پانزدهم مرداد میزبان تیم شهرداری ساوه خواهد بود.
تیم فوتسال آذرخش سرخون بندرعباس سال گذشته در نخستین تجربه حضور خود در لیگ برتر کشور با قرار گرفتن در مکان هفتم جدول به عنوان پدیده و تیم اخلاق لیگ لقب گرفت.
طبق اعلام کمیته فوتسال تیم های شرکت کننده در فصل جدید لیگ برتر فوتسال باید حداکثر تا 31 تیر مدارک لازم و هزینه ورودی( 30 میلیون تومان) را به سازمان لیگ ارائه کنند چرا که در غیر این صورت از جدول مسابقات حذف و تیم دیگری جایگزین خواهد شد.
ضمن اینکه در فصل جدید لیگ برتر فوتسال اگر تیمی در هر مسابقه شرکت نکند علاوه بر اینکه آن بازی سه بر صفر به سود حریف می شود بستگی به اهمیت بازی و با نظر سازمان لیگ ۳ تا ۹ امتیاز از تیم خاطی کسر خواهد شد.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان (hbref.ir/R6)

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید