خبر فوری

کناره گیری تیم آرش حاجی آباد از لیگ برتر فوتسال

مهدی ربیع پور نایب رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی هیات فوتبال هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،گفت: تیم آرش حاجی آباد از حضور در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های استان انصراف داد.
وی افزود: مشکلات مالی و کسب نتایج ضعیف در نیم فصل نخست دلیل کناره گیری نماینده حاجی آباد از حضور در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های استان عنوان شده است.
نایب رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی هیات فوتبال استان گفت: تیم آرش حاجی آباد از ۹ مسابقه خود در نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر فوتسال ۹ باخت کسب کرد.
مهدی ربیع پور افزود: بدین ترتیب نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال استان عصر دیروز با شرکت ۹ تیم و برگزاری ۴ دیدار آغاز شد.
وی گفت: در دیدارهای برگزار شده تیم بیمارستان امام رضا بندرعباس ۴ بر ۳ همشهری خود تیم سرخ آبی پوشان را شکست داد، فولاد هرمزگان ۲ بر ۱ نریمان بندرعباس را مغلوب کرد، پاس بندرلنگه ۶ بر صفر علم و ادب رودان را از پیش رو برداشت، مقاومت میناب مقابل شهرداری سیریک به تساوی ۵-۵ دست یافت و تیم کشاورز احمدی هم استراحت داشت.
نایب رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی هیات فوتبال استان افزود: در جدول رده بندی این رقابت ها تیم بیمارستان امام رضا بندرعباس با کسب ۲۶ امتیاز صدرنشین است وتیم های فولاد هرمزگان با ۲۵ و نریمان بندرعباس با ۲۳ امتیاز دوم و سوم هستند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید