خبر فوری

قاتلان دو محیط بان هرمزگانی در درگیری مسلحانه دستگیر شدند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،سردار عزیزاله ملکی در نشست خبری در جمع خبرنگاران،گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع درگیـری مسلحانه بین ماموران اداره محیط زیست با شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده کوه های “گنو” و شهادت دو نفر از محیط بانان، بلافاصله 10 اکیپ از کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس به منطقه اعزام و پس از چندین ساعت پیاده روی در مناطق صعب العبور در محل وقوع حادثه حاضر شدند.

وی افزود: پیکر شهدا که بر اثر اصابت گلوله های اسلحه جنگی از ناحیه سینه و سر به شهادت رسیده بودند با توجه به وضعیت جغرافیایی محل و صعب العبور بودن منطقه با تلاش فراوان به پزشکی قانونی منتقل شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تحقیقات جهت شناسایی هویت ضاربان و دستگیری آنان در دستور کار پلیس قرار گرفت ،افزود: با اقدامات فنی و اطلاعاتی محل اختفاء دو قاتل اصلی در منطقه کوهستانی و صعب العبور “قلات بالا” شناسایی و در یک عملیات منسجم و پس از درگیری مسلحانه هردو متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان در خاتمه گفت: متهمان در بازجویی های پلیسی به شهادت محیط بانان اعتراف کردند که تحقیقات تکمیلی درباره انگیزه اصلی این افراد ادامه دارد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان (hbref.ir/jq)

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید