خبر فوری

ماندانا مقدسی: هرمزگان مقام سوم ساخت مسکن و ساختمان در کشور کسب کرد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،ماندانا مقدسی افزود: این بررسی در حوزه عملکردی ساخت مسکن و پروژه های آموزشی ، تجاری ، درمانی ، مذهبی ، کلانتری کیفیت و زمان تحویل آن صورت گرفته که با ارزیابی های صورت گرفته ، حوزه مسکن وساختمان هرمزگان رتبه سوم را به دست آورد.
وی در تشریح کسب این مقام به ساخت مسکن مهر در سال گذشته پرداخت و گفت: بهره برداری از مسکن مهر در هرمزگان در دو مرحله در سال 94 صورت گرفت که 11هزار و675 واحد با حضور قائم مقام وزیر راه وشهرسازی در طرح مسکن مهر وهمچنین 2 پروژه آموزشی 12 کلاسه ، یک پروژه تجاری ، 2 پروژه کلانتری وغیره تحویل هرمزگان شد.
مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی هرمزگان اظهارکرد: تاکنون 30 هزار و771 واحد مسکونی مهر تحویل متقاضیان این استان شده است.
وی اضافه کرد: راه وشهرسازی هرمزگان تلاش دارد تا بهترین امکانات را برای شهرک های مهر فراهم آورد که به گواه مسئولان کشوری و ناظران این حوزه ، کیفیت ساختمان های خدماتی از جمله مدارس ، مساجد ، واحدهای تجاری با بهترین کیفیت ومعماری منطقه ساخته شده است.
وی ابزارامیدواری کرد: با تلاش هایی که صورت می گیرد، پرونده مسکن مهر هرمزگان سال آینده بسته شود.

انتهای پیام /

منبع: ایرنا

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید