خبر فوری

نشست مطبوعاتی مدیرکل محیط زیست هرمزگان بر روی دریا

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،داود مرزی زاده عصر امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های محیط زیست، از نشست خبری مجید وفادار مدیرکل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان به مناسبت روز جهانی محیط زیست، با قایق تندرو به همراه گشت در سواحل دریایی بندرعباس خبر داد.

وی افزود: هدف از این نشست تخصصی بر روی دریا و گشت در سواحل دریایی بندرعباس را نشست مطبوعاتی و بازدید از مشکلات نوار ساحلی شهر بندرعباس عنوان کرد.

سرپرست روابط عمومی اداره کل محیط زیست هرمزگان اضافه کرد: این نشست خبری با حضور خبرنگاران، دوازدهم خردادماه ساعت 8 صبح در محل اسکله حقانی آغاز و با بازدید از اسکله محله نخل ناخدا به سمت ساحل خور شیلات، خور گورسوزان، ساخت و سازهای پشت شهر، ساحل سورو و در نهایت بازدید از سواحل صنایع بندرعباس اتمام خواهد یافت.

مرزی زاده تصریح کرد: از اهداف دیگر این بازدید، مشاهده محل تخلیه نخاله های کشتی ها، عواقب ساخت و ساز های نزدیک به دریا ورود پسماندهای فاضلاب شهری به دریا توسط اصحاب رسانه اشاره کرد.

وی همچنین از برگزاری جشنواره محیط زیست توسط دانشگاه امیر کبیر بندرعباس در حاشیه هفته محیط زیست خبر داد و افزود: در این جشنواره در سه بخش عکس، نقاشی و ماکت های دریایی دانشجویان این دانشگاه امیر کبیر به رقابت پرداخته و در هر بخش از سه برگزیده تقدیر و جایزه اهدا خواهد شد.

سرپرست روابط عمومی حفاظت محیط زیست هرمزگان درپایان یادآور شد :جشنواره بزرگداشت روز جهانی محیط زیست شانزدهم خردادماه در محل دانشگاه امیر کبیر با حضور مقامات استان و فعالان محیط زیست و دانشجویان برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید