خبر فوری

سایت های اطلاع رسانی فرمانداری های استان هرمزگان راه اندازی شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،مسعود پاکزاد در نشست با مدیران روابط عمومی فرمانداری های استان هرمزگان، عنوان کرد: با تلاش های صورت گرفته سایت های اطلاع رسانی برای تمامی 13 فرمانداری استان هرمزگان طراحی و آماده شده است.

وی ادامه داد: سایت های فرمانداری ها می تواند انعکاس دهنده رویدادهای هر شهرستان باشد که روابط عمومی فرمانداری ها باید با توجه به راه اندازی این سایت ها نسبت به تولید محتوای مناسب و انتشار آن اقدام لازم را انجام دهند.

مشاور استاندار و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان بر لزوم تغییر و اصلاح نگرش دستگاه های اجرایی مختلف نسبت به روابط عمومی ها تاکید کرد و افزود: روابط عمومی ها باید توانمندی و قابلیت خود در هر مجموعه را اثبات کنند و در این راستا نیاز است آموزش کارکنان روابط عمومی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

پاکزاد خواستار تعامل مناسب روابط عمومی فرمانداری ها با اهالی مطبوعات و رسانه در شهرستان ها شد و بیان داشت: تولید محتوای مناسب توسط روابط عمومی فرمانداری ها جدی گرفته شود.

شایان ذکر است؛ در این نشست موارد مرتبط با تولید خبر و انتشار آن در سایت های فرمانداری ها به مدیران روابط عمومی فرمانداری های استان هرمزگان آموزش داده شد.

استان هرمزگان دارای 13 شهرستان است که برای تمامی فرمانداری های این شهرستان ها سایت های اطلاع رسانی طراحی و آماده شده و این سایت ها از طریق وب سایت استانداری هرمزگان قابل دسترسی است.

منبع: خبرآنلاین

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید