خبر فوری

اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان ، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان، روز گذشته 22 خرداد، طی مراسمی با حضور مختاری سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، دهقانی معاون فرماندار بندرخمیر، بناوند معاون صنایع دستی و جمعی از مسئولین شهرستان بندر خمیر مرکز آموزش، تولید و اشتغال صنایع دستی رویدر افتتاح شد.

در آیین افتتاح این مرکز سرپرست اداره کل میراث فرهنگی هرمزگان، گفت: یکی از رویکردهای اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در بخش صنایع ‌دستی بحث آموزش حرفه‌های مختلف صنایع دستی و بازاریابی برای فروش محصولات تولیدی صنایع‌ دستی است و در همین راستا خانه صنایع دستی را در رویدر احداث کردیم.

او افزود: در شهرستان بندرخمیر صنعت‌گرانی داریم که علاقه‌مند به یادگیری حرفه‌های مختلف صنایع‌دستی هستند و با توجه به این‌که رشته های صنایع‌ دستی مانند گلابتون دوزی، خوس دوزی و غیره به عنوان یک برند برای استان هستند ما در خانه صنایع‌دستی به متقاضیان یادگیری، حرفه‌های مختلف صنایع ‌دستی به صورت رایگان آموزش می‌دهیم.

مختاری تاکید کرد: مرکز آموزش، تولید و اشتغال صنایع دستی طرحی است تا تولید کنندگان صنایع دستی با ارائه صنایع دستی تولیدی خود بتوانند با مردم در ارتباط مستقیم باشند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید