خبر فوری

فلسطین، پاره تن اسلام اسیر خون آشامان شیطان صفت

هرمزبان – یادداشت – حجت السلام محب زاده:

بسم الله الرحمن الرحیم

سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَیْلا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأقْصَى الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّه هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ

(سوره اسرا آیه ۱)

فلسطین به عنوان پاره تن جهان اسلام از ابتدای تشکیل دولت جعلی صهیونیستی، هرگز روی آرامش و صلح را به خود ندیده است. مسجد الاقصی پایگاه عروج پیامبر عشق و مهربانی، سالهاست که در چنگال خون آشامان شیطان صفت اسیر و گرفتار شده و هرروز عده ای از بهترین فرزندان و جوانان آن مرز و بوم در برابر دیدگان مدعیان دروغین حقوق انسانها به دست عمال قصی القلب صهیونیست شهید، مجروح و یا اسیر می شوند.

آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، با تدبیر حکیمانه امام راحل عظیم الشان (ره) به روز جهانی قدس نامگذاری شده است. روز قدس، روز استقامت، سرافرازی، عدالتخواهی و اتحاد دنیای اسلام و روز خروش امت اسلامی بر علیه جرثومه فساد و فتنه انگیزی و روز تجلی دفاع از آزادی و حقوق مسلمانان بی دفاع فلسطین است.

اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه ضیافت الهی، از همه مردم شهید پرور ایران اسلامی به ویژه هرمزگانی های غیور و ارجمند دعوت می کنیم تا بار دیگر با تأسی از آموزه های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری، با حضوری گسترده در این راهپیمایی بار دیگر همبستگی، صلابت و بیداری اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

غلامرضا محب زاده
97/03/17

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید