خبر فوری

عباس سرخاب: هیچ کس دلش به حال ورزش هرمزگان نمی‌سوزد

هرمزبان:سرمربی تیم آلومینیوم المهدی پس از باخت یک بر صفر تیمش مقابل خیبر خرم‌آباد گفت: ما در این بازی واقعا فهمیدیم که هیچ کس دلش به حال فوتبال استان و آلومینیوم نمی‌سوزد و فقط برخی افراد ادعا این را دارند که حامی ورزش این استان هستند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، عباس سرخاب عصر امروز پس از باخت تیمش مقابل خیبر خرم‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: در بحث فنی و باخت، بنده مقصر هستم اما اینکه بازی به دلیل نبودن نیروی انتظامی با 45 دقیقه تاخیر برگزار می‌شود بنده گناهی ندارم.

وی گفت: همه قول می‌دهند که از ورزش و فوتبال استان حمایت می‌کنند اما متاسفانه این قول‌ها فقط در حد حرف می‌ماند و کسی به دنبال حمایت از ما نیست.

سرخاب افزود: من که مالک این تیم نیستم، مالک تمامی مسئولان این استان هستند که وظیفه دارند از آن حمایت کند از مدیرکل ورزش بگیر تا استاندار؛ زیرا اگر حمایت نشود باشگاه آلومینیوم منحل خواهد شد و در این بین فقط نوجوانان و جوانان و به نوعی نسل آینده فوتبال هرمزگان ضرر خواهند کرد.

سرمربی تیم آلومینیوم المهدی در پایان با اشاره به این‌که تمامی امورات تیم از تدارکات گرفته تا مربیگری خودم انجام می‌دهم، عنوان کرد: اگر واقعا مسئولان با باشگاه‌داری آلومینیوم مخالف هستند بگویند تا ما هم این قدر سختی نکشیم، آلومینیوم المهدی نیاز به حمایت دارد و اگر حمایت نشود، باشگاه به تنهایی نمی‌تواند از پس مشکلات برآید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

کد خبر: 3591

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید