خبر فوری

جیم دبلیو دین: امروز مدیریت آمریکا به دست عده‌ای جنایتکار افتاده است

به گزارش هرمزبان به نقل از ایسنا، نشست فعالان فرهنگی هرمزگان با فعالان ضد جنگ بین المللی از سری سلسله نشست های «قدس پایتخت همیشگی فلسطین» در سالن اجتماعات کمیته امداد امام خمینی(ره) در بندرعباس برگزار شد.

 در این نشست که با حضور جوانانی با گرایش‌ها و سلایق مختلف سیاسی برگزار شد، ابتدا «دیوید لاولی واکلین»، مستندساز انگلیسی و سپس «جیم دبلیو دین»، روزنامه‌نگار و سردبیر نشریه آمریکایی ««veterans TODAY مطالبی را در رابطه با وقایع قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و حمایت‌های لابی صهیونیستی از کاندیداتوری ترامپ و حمایت‌های امروز رییس جمهور آمریکا از این رژیم بیان کردند.

جیم دبلیو دین، فعال ضد جنگ آمریکایی در این نشست ضمن قدردانی از مهمان نوازی مردم ایران، از ایرانی ها به عنوان مردمی با سابقه تمدنی درخشان و صلح طلب یاد کرد و گفت: ایران در طول تاریخ به هیچ کشوری حمله نکرده است و در جنگ با عراق نیز صدام آغازگر این جنگ بود.

وی به حمایت های لابی یهودی از دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اشاره کرد و افزود: در همان ایام لابی یهودی درقبال حمایت مالی از ترامپ در انتخابات، قول هدیه گرفتن بیت المقدس را دریافت کرده بودند.

  این روزنامه نگار آمریکایی با اشاره به وعده های انتخاباتی ترامپ، خاطرنشان کرد: او وعده داده بود که واشنگتن را درگیر جنگ های خارج از کشور نکند اما امروزه شاهد هستیم که برخلاف وعده خود عمل کرده است به بهانه حمایت از کردها درگیر جنگ سوریه شده است.

وی با بیان اینکه امروز مدیریت آمریکا به دست عده ای جنایتکار افتاده است، تصریح کرد: از زمانی که مرد دیوانه ای(ترامپ) بر سر کار آمده است همه مردم آمریکا احساس خطر می کنند.

جیم دبلیو دین به موضوع خروج آمریکا از برجام نیز گریزی زد و با استناد به نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: جامعه ایران باید با تاسی از این سخن هوشمندانه رهبری، با کار و تلاش و حمایت از تولید داخلی و ایجاد سیستم مالی قوی در برابر تحریم ها مقاومت کند.

وی همچنین به موضوع انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس اشاره کرد و گفت: کاری که نتانیاهو و ترامپ کردند اقدامی در جهت از بین بردن اماکن مقدس مسلمانان در فلسطین است که اگر جوامع اسلامی بیدار نشوند و جلو آن را نگیرند در آینده باید تاوان بیشتری پرداخت کنند.

دیوید لاولی واکلین، مستندساز ضد جنگ انگلیسی نیز از ترامپ به عنوان جنایتکاری حرفه ای نام برد و بیان کرد: او و نتانیاهو با انتقال سفارت آمریکا به اورشلیم، تصمیم به محو کامل فلسطین گرفته اند.

وی ضمن انتقاد از سکوت دولت های اسلامی و سران مذهبی دنیا در رابطه با جنایات اسرائیل در فلسطین و انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس، افزود: اگر قرار بر این باشد که هیچ کس حرفی نزند در آینده نزدیک اثری از بیت المقدس باقی نخواهد ماند.

به گزارش هرمزبان به نقل از ایسنا، ششمین کنفرانس بین المللی افق نو همزمان با روز نکبت (سالروز تاسیس رژیم صهیونیستی) با حضور اندیشمندان و فرهیختگان از ۲۲ کشور جهان در مشهد مقدس برگزار شد.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید