خبر فوری
هرمزبان:رئیس جمعیت دوستی ایران و فلسطین می‌گوید سخن امام خامنه‌ای مبنی بر اینکه اسرائیل 25 سال دیگر را نخواهید دید برای اشغالگران زنگ‌خطر است، زیرا می‌دانند امام و رهبر انقلاب مانند حکام عربی نیست.

رئیس جمعیت دوستی ایران و فلسطین: اسرائیل سخنان امام خامنه‌ای را زنگ خطری برای خود می‌داند

به گزارش هرمزبان به نقل از حوزه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، نشست خبری «محمد البحیصی» رئیس جمعیت دوستی ایران و فلسطین عصر چهارشنبه 26 اردیبهشت در  خبرگزاری مهر برگزار شد.

البحیصی در این نشست خبری با بیان اینکه یهودی‌ها نقش روشنی در آمریکا بخصوص در دوره ترامپ دارند گفت تصمیم انتقال سفارت از قبل بوده و پول عامل اصلی این اقدام نبود بلکه شرایط منطقه تاثیر زیادی داشته است.

البحیصی با اشاره به صهیونیسم جدیدی که در مسیحیان و حتی برخی مسلمانان وجود دارد که به اسرائیل کمک می‌کنند اظهار داشت با اقداماتی که در سوریه یمن و عراق انجام شده است، مسئله فلسطین از اولویت جهان اسلام خارج شد و تنها ایران به این مسئله اهمیت داد.

وی با اشاره به ادعاهای محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی، گفته‌های وی را همان سخنانی دانست که در گذشته مطرح بوده و حق را به اسرائیل می‌داد. البحیصی در ادامه سخن امام خامنه‌ای را یادآور شد مبنی بر اینکه اسرائیل 25 سال دیگر را نخواهید دید. البحیصی گفت که این سخن برای اسرائیلی‌ها زنگ‌خطر است زیرا می‌دانند امام و رهبر انقلاب مانند حکام عربی نیستند.

وی ادامه داد حتی اگر ایران بخواهد با این نظام غاصب صلح کند آن‌ها به این سمت نمی‌آیند چرا که دنبال صلح نیستند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید