خبر فوری

گزارش ایسنا از بازگشت بانوی افتخارآفرین ورزش هرمزگان+فیلم

‌به گزارش هرمزبان به نقل از ایسنا، ‌شب گذشته(25 اردیبهشت) فرودگاه بندرعباس میزبان بانوی افتخارآفرین ورزش هرمزگان بود. فهیمه زارعی ستاره بشاگردی تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان که با گل زیبای رباح مجاری خود توانست بار دیگر نام خود را بر سر زبان ها بیندازد.

پدر این بانوی افتخارآفرین در گفت‌وگو با ایسنا‌‌، افزود: بسیار خوشحال و مسرور هستم که تیم ملی فوتسال بانوان کشور مقام اول کشور را کسب کرده است و دخترم در شمار بازیکنان این تیم بوده است.

حسین زارعی با بیان اینکه فهیمه از کودکی علاقه زیادی به فوتبال داشت، تصریح کرد: زمانی که خودم به زمین فوتبال می‌رفتم، همراه من می‌آمد و به تماشای بازی می‌پرداخت و علاقه زیادی به فوتبال داشت.

وی اضافه کرد: فهیمه به دلیل علاقه شدید به فوتبال به میناب رفت و بعد از آن به بندرعباس و به‌عنوان بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان انتخاب شد و هم‌اکنون نیز عضو باشگاه ملی حفاری اهواز است.

زارعی در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر ساکن سردشت شهرستان بشاگرد هستیم، خاطرنشان کرد: شرایط بسیار سخت بود که دخترم از بشاگرد به تیم ملی کشور راه یافت ولی با تلاش هر غیرممکنی، ممکن است.

خواهر این بانوی افتخارآفرین ورزش هرمزگان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه از اینکه تیم ملی فوتسال بانوان کشور با حضور خواهرم توانست به قهرمانی آسیا دست یابد، بسیار خوشحالم، افزود: فهیمه از کودکی علاقه زیادی به فوتبال داشت و بیشتر با برادرهایمان به فوتبال می‌پرداخت که با همین علاقه در میناب به قوتسال پرداخت و پس از آن به‌عنوان بازیکن استانی انتخاب شد و پس از آن به تیم ملی راه یافت.

شریفه زارعی تصریح کرد: در خانواده ما علاقه زیادی به تماشای فوتبال وجود دارد و مسابقات بانوان جام ملت‌های آسیا را نیز در خانه دنبال می‌کردیم.

وی اضافه کرد: گلزنی های فهیمه را تماشاگر بودیم و زمانی که تیم ملی به قهرمانی دست یافت، بسیار خوشحال شدیم و این پیروزی را به همه اعضای تیم ملی تبریک می‌گویم.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: حس خود را نمی‌توانم بیان کنم و زمانی که از قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان کشور در رقابت‌های آسیایی امسال با خبر شدم بسیار ذوق‌زده شدم و اشک شوق از چشمانم جاری شد.

لیلا اقبالی با بیان اینکه خیلی دوست داشتم در کنار دیگر بازیکنان تیم ملی کشور در این قهرمانی حضور داشته باشم و این قهرمانی را همراه با دیگر اعضای تیم تقدیم به هم‌وطنانمان کنم، اضافه کرد: پنج سال پیش در مسابقات آسیای حضور داشتم و مقام دوم را کسب کردیم و پس از آن تیم توانست در مسابقات آسیایی مقام قهرمانی را کسب کند.

وی با بیان اینکه علیرغم تمامی تلاش‌ها بازی‌ها را نتوانستم به صورت مستقیم تماشا کنم، اضافه کرد: در یاد دارم که همیشه می‌گفتم اگر سرمربیگری تیم ملی را به خانم مظفر بسپارند، تیم بسیار تغییر می‌کند زیرا مربی ایرانی رابطه خاصی را با بازیکنان خود دارد و حاصل آن را در حال حاضر شاهد هستیم.

اقبالی در پایان اظهار کرد: بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان کشور که در آسیا حرف اول را می‌زنند و با ادامه این روند می‌توانند در جهان نیز مقام خوبی را کسب کنند.

رئیس هیئت فوتبال استان هرمزگان در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: این پیروزی افتخارآفرین را خدمت ملت ایران اسلامی به‌خصوص هرمزگانی‌ها و بانو فهیمه زارعی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

عباس امینی زاده تصریح کرد: بنده به‌عنوان یک هرمزگانی و فردی که در زمینه فوتبال فعالیت دارد بر خود می‌بالم که یکی از اعضای تأثیرگذار تیم ملی فوتسال بانوان کشور یک هرمزگانی است و این باعث افتخار ما بوده است.

وی اضافه کرد: وجود چنین افرادی برای ما یک سرمایه اجتماعی است و به‌اندازه توان خود قطع به‌یقین از این بانوی ورزشکار هرمزگانی تقدیر به عمل می‌آوریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: همیشه باعث خوشحالی بنده و جامعه ورزش هرمزگان بوده است که یک بانوی ورزشکار هرمزگانی توانسته عنوان یکی از گل زنان برتر فوتسال آسیا انتخاب شود.

غلامعلی دانشور اضافه کرد: بلافاصله پس از استقبال در فرودگاه، در مراسمی که با حضور استاندار هرمزگان ب از فهیمه زارعی تقدیر به عمل خواهیم آورد.

ملی‌پوش فوتسال بانوان کشور مان در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: زمانی که من در بشاگرد بازی می‌کردم تا مرکز استان به دلیل نبود جاده مناسب 8 الی 9 ساعت مسیر را باید طی می‌کردم ولی با حمایت پدر و مادرم توانستند به این جایگاه دست‌یابم.

فهیمه زارعی با بیان اینکه با تلاش فراوان از تیم استانی به انتخابی تیم ملی راه پیدا کردم، در پاسخ به سؤال ایسنا مبنی بر نوع خوشحالی منحصربه‌فردش پس از به ثمر رساندن گل پیروزی‌اش، تصریح کرد:خوشحالی من یک‌دفعه اتفاق می‌افتد و هیچ برنامه‌ریزی قبلی برای آن انجام نداده‌ام.

وی با ابراز تأسف از نبود نماینده استان هرمزگان در لیگ برتر فوتسال بانوان، اضافه کرد: امیدوارم در فصل جاری مسئولان استان به دنبال کسب سهمیه و حمایت از تیم فوتسال بانوان هرمزگان جهت تکرار قهرمانی و پیروزی‌های سال‌های گذشته باشند.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید