خبر فوری

مشاور امور عمرانی استاندار هرمزگان منصوب شد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان، در متن حکم دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان خطاب به ارسلان بهاری میمندی آمده است:

با استعانت از ایزد منان و با توجه به تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این حکم به سمت مشاور استاندار در امور عمرانی منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف قانونی در اجرای منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و تحقق اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید جناب دکتر روحانی موفق و موید باشید. توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه احدیت مسئلت می نمایم.

شایان ذکر است؛ ارسلان بهاری میمندی پیش از این فرماندار شهرستان بندرلنگه بود و سوابق مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان و مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان را نیز در در کارنامه دارد.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید