خبر فوری

مسابقات فوتسال قهرمانی رده‌های پایه بندرعباس آغاز شد

هرمزبان:سوت آغاز مسابقات فوتسال نوجوانان و جوانان شهرستان بندرعباس با حضور 30 تیم به صدا درآمد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، مهدی ربیع‌پور، رئیس کمیته فوتسال شهرستان بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: در مسابقات فوتسال نوجوانان 16 تیم در دو گروه 8 تیمی و در جوانان 14 تیم در دو گروه 7 تیمی رقابت با هم را شروع کردند.

در گروه اول فوتسال نوجوانان تیم‌های دکتر صادقی، آریا، پرواز، ابرار زیبا شهر، شهسوار، پرسپولیس، فانوس و نور و در گروه دوم تیم‌های نایبند، سرخ و آبی‌پوشان دوهزار، نبرد، ستارگان، آذرخش، یادآوران غدیر، آیندگان و معراج حضور دارند.

در گروه اول جوانان هم تیم‌های ثامن، ابرار زیباشهر، وحدت، یادآوران غدیر، سرخ و آبی‌پوشان دوهزار، انصار و آریا و در گروه دوم یاران شهسوار، پرسپولیس، انتظار، صدرا، پرواز، ساحل و وحدت طلابند قرار دارند.

نتایج دیدارهای امروز به شرح زیر است:
ثامن 3 – ابرار زیباشهر یک
ثامن در اولین بازی فوتسال جوانان شهرستان بندرعباس با هتریک رضا عالی‌پور، ابرار زیباشهر را شکست داد. در این دیدار تک گل تیم ابرار زیباشهر را محمدرضا قاسمی به ثمر رساند.
وحدت جمال احمد یک – یادآوران غدیر 10
در دومین دیدار جوانان، یادآوران غدیر بندرعباس جشنواره گل به راه انداخت و وحدت جمال‌احمد را گلباران کرد. در این بازی برای یادآوران غدیر، امید احسان مرادی هت‌تریک کرد. علی مولایی و علی دلداری هر کدام دو گل زدند و سه گل دیگر این تیم را امید کهوری، امید فضلی و حسین رحمانیان زدند. تک گل وحدت جمال احمد را هم محسن پوراحمدی به ثمر رساند.
سرخ و آبی‌پوشان دو هزار 5- انصار دو راهی ایسینی صفر
سرخ و آبی‌پوشان دوهزار در نخستین دیدار خود با 5 گل انصار دو راهی ایسینی را برد تا گام اول را محکم بردارد. برای سرخ و آبی‌پوشان دو گل اسماعیل حیدری، دو گل نوید صدیقی و یک گل هم علیرضا اسلامی درون دروازه انصار جای داد.
یاران شهسوار یک – پرسپولیس یک
دیدار یاران شهسوار و پرسپولیس یک بر یک به تساوی رسید. برای یاران شهسوار محمدرضا سدری و برای پرسپولیس قرمزپوش مسعود نجفی گل زدند.

انتظار 4 – صدرا 3
دیدار نزدیک انتظار و صدرا در فوتسال جوانان با نتیجه 4 بر 3 به سود انتظار به پایان رسید. برای انتظار دو گل محمدرضا باقرزاده و دو گل هم آرش دهقانی زدند. برای صدرا هم دو گل علیرضا پورشمسی و یک گل هم علیرضا ناظری به ثمر رساندند.

ساحل 2 – پرواز 2
دیگر بازی جوانان که به تساوی 2 بر 2 رسید، مصاف ساحل و پرواز بود. برای پرواز، مهدی ثامری و فرامرز مرادی و برای ساحل صیادان امید اقتداری و یک گل به خودی هم رضا امیری زدند.

دکتر صادقی 17 – نور صفر
پرگل‌ترین بازی نوجوانان شهرستان اولین دیدار این مسابقات بود. در بازی تیم‌های دکتر صادقی و نور 17 گل به ثمر رسید که همه گل‌ها سهم تیم دکتر صادقی بود. در این بازی امیرحسین ماکیانی‌فرد 5 گل به ثمر رساند. حسین پرمر و متین قادری هت تریک کردند. علی‌اصغر ذکرجو دو گل زد و نواب احمدی، امیرحسین رضایی، حسین محمدحسینی و مجتبی دهقانی‌پور هر کدام یک گل به ثمر رساند.

آریا 8 – فانوس 2
آریا در نخستین گام فوتسال نوجوانان 8 بر 2 فانوس، از تیم‌های ریشه‌دار هرمزگان را شکست داد. برای آریا، علی اتابک دو گل به ثمر رساند و شش گل دیگر این تیم را هم علیرضا عابدینی‌نیا، علیرضا سهرابی، علی سالاری، علیرضا گریزان، علی‌اصغر سلیمانی و محمد بوذرجوهری به ثمر رساند. دو گل فانوس را هم محمودرضا رضایی و مهدی نجفی زدند.

پرواز 4 – پرسپولیس صفر
پرواز در یک بازی یک طرفه موفق شد پرسپولیس را با چهار گل شکست داد. سه گل پرواز را امیرحسین صباغ و یک گل را هم سجاد شراعی به ثمر رساندند.
شهسوار دیار خلیج فارس 7 – ابرار زیبا شهر صفر
شهسوار دیار خلیج فارس موفق شد بازی نخست را با 7 گل به پایان ببرد. شهسوار در این دیدار، ابرار زیبا شهر را 7 بر صفر شکست داد که گل‌های این تیم را دو گل حسین حسام، دو گل علی دهقانی و سه گل دیگر را هم عباس سیدمرادولی، سعید حسین‌پور و امیرحسین سنجی درون دروازه زیبا شهر جای دادند.
معراج 6 – نایبند 3
دیدار معراج و نایبند 9 گل داشت که سهم معراج 6 گل و سهم نایبند تنها 3 گل بود. برای معراج حسین‌ محمدی سه گل و سعید محمدیان، امیرحسین سایانی و علیرضا عیدی زدند. سه گل نایبند را هم عباس بدرقه، مبین رنجبری و امیرحسین شهسواری زدند.
آیندگان 2 – سرخ و آبی‌پوشان دو هزار صفر
تیم نوجوانان سرخ و آبی‌پوشان دو هزار برخلاف تیم جوانان در بازی نخست تن به شکست دو بر صفر مقابل آیندگان دادند. برای آیندگان فرزاد هم‌رو دو گل به ثمر رساند.

آذرخش 8 – نبرد یک
آذرخش سرخون 8 بار دروازه نبرد را باز کرد و تنها یک بار توسط علی اسلامی دروازه‌اش باز شد. برای آذرخش دو گل علیرضا آرمات، دو گل آرش دهقانی و چهار گل دیگر را علیرضا حمزه‌پور، غلام رحیمی، حسین پلاسی و علیرضا مرادی به ثمر رساندند.
یادآوران غدیر 5 – ستارگان جوان یک
تیم یادآوران غدیر در آخرین بازی روز نخست مسابقات فوتسال نوجوانان شهرستان بندرعباس 5 بر یک ستارگان جوانان را شکست داد. برای یادآوران دو گل حسین رحمانیان و سه گل دیگر را هم بنیامین هرمزی، علی رضایی و سید امیرحسین حسینی به ثمر رساندند. تک گل تیم ستارگان جوان را هم عبدالله کردی درون دروازه یادآوران جای داد.

منبع: خبرگزای فارس

کد خبر:

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید