خبر فوری

برگزاری همایش پیاده‌روی خانواده در میناب همراه با پخش مستقیم از شبکه 3 سیما

هرمزبان:معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت : همایش پیاده‌روی خانواده در دوم بهمن ماه همراه با پخش مستقیم از شبکه 3 سیما در شهرستان میناب برگزاری می شود.
به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،محمد ریاضی در نشست کمیته های تخصصی ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد : برنامه ریزی و جمع بندی نهایی به گونه برای برگزاری مراسمات دهه مبارک فجر صورت گیرد که از موازی کار ی جلوگیری شود .

وی ادامه داد : برای اجرای کاروان های شادی ویژه کودکان در بخش های شهرستان میناب با هماهنگی و همراهی بخشداران برگزار شود .

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان میناب با اشاره به برگزاری رزمایش مشترک بسیج و سپاه ناحیه میناب با سیریک تاکید کرد : همه دستگاه های اداری ضمن همکاری و همراهی در جهت آزاد نمودن بسیجیان ادارات خود برای شرکت در این رزمایش اقدام کنند.

وی افزود : یکی از برنامه های در این ایام برگزاری رژه موتوری است که از فرودگاه میناب تا گلزار شهدا برگزار می شود.

ریاضی همچنین خواستار شد : با برنامه ریزی مدون راهپیمایی یوم الله دهه فجر باید به بهترین نحو ممکن در شهرستان میناب برگزار شود.

وی خطاب به روسای ادارات شهرستان میناب تاکید کرد : آذین بندی تمام ادارات شهرستان میناب انجام شود و شهرداری میناب آذین بندی میادین و بلوار ها را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان میناب علاوه بر برنامه های مختلف فرهنگی و هنری افتتاح پروژه های عمرانی نیز در جای جای شهرستان دوم استان هرمزگان در دهه مبارک فجر داریم.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت : همایش پیاده‌روی خانواده در دوم بهمن ماه همراه با پخش مستقیم از شبکه 3 سیما به مناسبت پیشواز دهه مبارک فجر در میناب برگزار می‌شود.

منبع: روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب

منبع: 3381

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید