خبر فوری

اجرای حفاری فیبر نوری در شهرستان میناب با کمترین زیان تاسیسات زیربنایی

هرمزبان:معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری وِیژه شهرستان میناب گفت : پروژه حفاری فیبر نوری در شهرستان میناب با کمترین زیان به تاسیسات زیربنایی اجرا شود.به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،رضا شهیدان در کار گروه حفاری شهرستان میناب امروز شنبه 19 دی ماه در فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد با اشاره به توسعه شهرستان در تمام بخش ها زیربنایی اظهار کرد : توسعه شهرستان میناب به گونه است که به نفع همه شهروندان این شهرستان می باشد.

و ی ادامه داد : این توسعه باید بگونه صورت گیرد که به تاسیسات زیربنایی قبلی شهرستان میناب حداقل زیان وارد شود یا زیانی وارد نشود.

معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری وِیژه شهرستان میناب با بیان اینکه در شهرستان میناب کمسیون های زیادی وجود دارد و در حال برگزاری می باشد و افزود : همه مسئولان که به نوعی در عمران و آبادانی شهرستان سهیم هستند چه بخش دولتی و چه خصوصی می بایست قبل از شروع هر پروژه طی نشست ها و نامه نگاری ها و مجوز های لازم را با هماهنگی قبلی دریافت و سپس اقدام به حفاری در شهرستان میناب نمایند .

وی خواستند برای ارتقا شهرستان و اجرای پروژه فیبر نوری در دومین شهرستان استان هرمزگان که از نیازمندیهای بسیار مهم می باشد، مجری اجرای این طرح قبل از حفاری با تعامل و استعلام از ادارات از جمله شهرداری ، مخابرات ، برق و آب و دیگر ادارات شهرستان میناب اقدام و حفاری کنند و تلاش نمایند این پروژه که باعث ارتقا سطح خدمات رسانی بهتر به مردم می شود با تلاش مضاعف در حداقل زمان ممکن به پایان برسانند.

شهیدیان تاکید کرد : اجرای پروژه حفاری فیبر نوری در شهرستان میناب با حدقل زیان وارده به تاسیسات زیربنایی شهرستان میناب صورت گیرد.

وی همچنین در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد : با توجه به حجم بالای ترافیک در جاده بلوار رسالت و دانشگاه و دیگر جاده های شهر میناب انجام حفاری با برنامه ریزی زمان بندی شده مشخص و در کوتاه ترین زمان در خیابان یا در پیادروها انجام شود.

منبع: روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب

کد خبر:3320

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید