خبر فوری

نجات جان مادر باردار توسط اورژانس هوایی یاسوج

به گزارش هرمزبان به نقل از ایسنا، جلال پوران فرد با بیان اینکه هر 2 امداد رسانی امروز دوشنبه، 27 فروردین97 ساعت 10و 50 دقیقه صبح و 13 و 50دقیقه ظهر صورت گرفت، گفت: در هر دو پرواز خدمات رسانی اورژانس 115 به دو نفر ارائه شد که در یک پرواز با توجه به شرایط بد آب و هوایی مهارت کاپیتان سبب شد که جان یک مادر باردار نجات یابد . 

وی افزود: با اعلام این خبرها بلافاصله اورژانس هوایی یاسوج و گچساران به محل های موردنظر اعزام شدند. 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در امدادرسانی بالگرد اورژانس یاسوج برای نجات مادر باردار (33هفته) که دچار مشکلات حاد زایمان شده و در منطقه دور دست روستای "بونه بن جوکار" از توابع بخش بخش مارگون شهرستان بویراحمد و با وجود شرایط بد جوی منطقه با عنایت به مهارت و حرفه ای بودن کاپیتان(شاه نظری) مادر باردار را پس از اقدامات درمانی لازم توسط تکنسین های مجرب اورژانس هوایی به بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج انتقال دادند . 

پوران فرد اضافه کرد: در مورد دوم نیز بیمار سوختگی توسط اورژانس هوایی گچساران به بیمارستان سوانح سوختگی شهرستان گناوه منتقل شد.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید