خبر فوری

احتمال رگبار پراکنده باران و رعد و برق در ارتفاعات و جزایر غربی هرمزگان

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،مجتبی حمزه نژاد کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت:امروز گذرابر، غبار محلی با احتمال رگبار پراکنده باران و رعد و برق در ارتفاعات استان و جزایر غربی خلیج فارس پیش بینی می‌شود.

وی افزود:در ساعات بعد از ظهر در محدوده جنوب تنگه هرمز افزایش موقتی سرعت باد پیش بینی می‌شود که با احتیاط شناور‌های سبک، بطور کلی شرایط دریا برای تردد سایر شناور‌ها مساعد خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت:از نظر دمایی طی دو روز آینده، روند ملایم افزایش نسبی دما‌های بیشینه پیش بینی می‌شود.

 حمزه نژاد افزود:فردا با تقویت امواج ناپایدار، علاوه بر ارتفاعات در سواحل و جزایر استان نیز احتمال رگبار باران و رعد و برق وجود دارد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید