خبر فوری

ضرغامی: شلیک چند موشک مشقی به مذاق آقا گاوه خوش نیومده

ضرغامی: شلیک چند موشک مشقی به مذاق آقا گاوه خوش نیومدهبه گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید عزت‌الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی با انتشار پیامی در کانال تلگرامی خود نسبت به حمله‌ی روز جمعه ائتلاف غربی به سوریه واکنش نشان داد و با به کار بردن کنایه‌ای نوشت که شلیک چند موشک مشقی به مذاق آقا گاوه خوش نیامده است.

ضرغامی در کانال تلگرامی خود نوشت: “شلیک چند موشک مشقی، یعنی یک دسته علوفه تازه برای گاو شیرده! علوفه ای که با شادی مردم دمشق در خیابان ها و تصاویر عادی رئیس جمهور در حال رفتن به محل کار خیلی هم به مذاق آقا گاوه خوش نیومده.”

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید