خبر فوری

محمد ریاضی: برنامه های دهه فجر در شهرستان میناب باشکوه برگزار شود

هرمزبان:معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت : برنامه های دهه فجر در شهرستان میناب باشکوه برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان ، محمد ریاضی امروز 12 آذر ماه در ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان میناب  با اشاره به فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد : راهپیمایی یوم الله دهه فجر باید به بهترین نحو ممکن در شهرستان میناب برگزار شود.

وی بر لزوم همکاری و مشارکت همه جانبه دستگاه های اجرایی برای برگزاری هرچه با شکوه تر برنامه های دهه فجر تاکید کرد و گفت: برای برگزاری هر چه باشکوه تر آیین های دهه مبارک فجر باید برنامه ریزی های اصولی و منسجم صورت گیرد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان میناب، در ادامه به مشارکت مردم در برگزاری مراسم تأکید نموده اظهار داشت : بحث مشارکت مردم در اینگونه مراسمات و استفاده از ظرفیت های مردمی باید جدی گرفته شود .

وی با بیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی است تصریح کرد : دهه فجر یکی از برهه های مهم نظام است و لازم است که مسئولان در کنار مردم در مراسمات این دهه حضور داشته باشند و درجهت معرفی انقلاب به نسل جدید گام برداریم.

ریاضی با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم در پایان سال جاری، تاکید کرد: باید در ایام دهه مبارک فجر ، برای زمینه سازی حضور بانشاط و حداکثری مردم در پای صندوق های رای به درستی استفاده کرد.

منبع: روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب

انتهای پیام/

کد خبر: 3943169

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید