خبر فوری

پیش بینی وزش باد در جزایر خلیج فارس و تنگه هرمز

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،مرضیه سی سی پور کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت:امروز در ساعات بعدازظهر در استان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی خواهیم داشت که این ناپایداری‌ها به صورت وزش باد نسبتا شدید و مواج شدن دریا خواهد بود.

وی افزود:در ساعات بعدازظهر در مناطق دریایی به ویژه در جزایر خلیج فارس و تنگه هرمز وزش باد نسبتا شدید (جنوب غربی-شمال غربی) در محدوده ۴۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود که سبب اختلال در تردد‌های دریایی خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت:توصیه می‌شود با توجه به مواج شدن دریا شناور‌های سبک و صیادی در ساعات بعدازظهر و شب از تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم در اسکله‌های استان صورت گیرد.

مرضیه سی سی پور افزود:همچنین با گذر موج ناپایدار در ارتفاعات استان خصوصا مناطق شمالی افزایش موقتی باد و افزایش ابر و رگبار پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

وی گفت:از لحاظ دمایی تغییرات قابل ملاحظه‌ای نخواهیم داشت.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید